Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hello...

    Vanmorgen heel vroeg opgestaan en de sprinkhanen waren al in de weer.


    Update:


    Groetjes,
    Jolien
    Last edited by Jolleke; 30 juni 2010, 21:01.
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

  • #2
    Re: Hello...

    Ho maar, das een hele mooie !!
    Goed scherp en heel schone BG !!
    grtjes, fabke
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

    Comment


    • #3
      Re: Hello...

      weeral zo een mooie Jolien ,ragscherp en mooi van kleuren en mooie compo
      alleen een klein beetje spijtig dat nu juist dat streepje schaduw op zijn neusje valt ,het kan niet al perfect zijn hè

      Comment


      • #4
        Re: Hello...

        Staat er mooi op, en in de natuur zijn ze toch veel mooier.
        Vroeg op ??? 10.59 hr is voor een student na de examens misschien vroeg
        Ik was vandaag laat 05.45 hr tot 08.25 hr. Te warm.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Hello...

          Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
          Staat er mooi op, en in de natuur zijn ze toch veel mooier.
          Vroeg op ??? 10.59 hr is voor een student na de examens misschien vroeg
          Ik was vandaag laat 05.45 hr tot 08.25 hr. Te warm.
          Deze foto is inderdaad later genomen, maar de eerste sprinkhanen heb ik geschoten om 5.30h.

          Groetjes,
          Jolien
          Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

          Comment


          • #6
            Re: Hello...

            Jolleke, hij staat er heel mooi op Maar bij deze had ik toch graag het achterste pootje en vleugel ook scherp gezien.
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Hello...

              wat mij betreft een geslaagde opname.
              http://www.pbase.com/dikken

              Comment


              • #8
                Re: Hello...

                Ondanks de aangehaalde minpuntjes, toch één van de betere sprinkhaan foto's van de laatste 2 weken.

                Comment


                • #9
                  Re: Hello...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                  Jolleke, hij staat er heel mooi op Maar bij deze had ik toch graag het achterste pootje en vleugel ook scherp gezien.
                  Inderdaad, dat is een terechte opmerking hoor, Jacky. Ik vond het zelf ook wat jammer, maar als ik hoger ging dan f4,5, kreeg ik geen scherpe beelden meer. Ik heb dan maar de zo goed mogelijke instellingen voor die omstandigheid genomen... en was al bij al toch tevreden. En die beestjes zitten jammer genoeg niet echt lang stil...

                  Groetjes,
                  Jolien
                  Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hello...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                    Inderdaad, dat is een terechte opmerking hoor, Jacky. Ik vond het zelf ook wat jammer, maar als ik hoger ging dan f4,5, kreeg ik geen scherpe beelden meer. Ik heb dan maar de zo goed mogelijke instellingen voor die omstandigheid genomen... en was al bij al toch tevreden. En die beestjes zitten jammer genoeg niet echt lang stil...

                    Groetjes,
                    Jolien
                    Het is niet mijn bedoeling om je foto af te breken hoor, 'k heb trouwens gezegd dat ie er mooi opstaat. Het gaat 'm hier niet zozeer om de F-waarde, maar dat je de camera niet volledig evenwijdig had met je onderwerp, maar zoals je zegt : het moet idd héél snel gaan!
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hello...

                      Zeer mooie foto, juist alsof hij je in de gaten heeft
                      Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hello...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                        Het is niet mijn bedoeling om je foto af te breken hoor
                        Nee hoor, dat weet ik wel. Dat bedoelde ik ook niet, ik kan best tegen kritiek, want van kritiek leer je. Anders had ik me beslist niet op BD aangemeld.

                        Ik had inderdaad evenwijdiger met het diertje moeten gaan! Dat weet ik nu voor de volgende keer.

                        Groetjes,
                        Jolien
                        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hello...

                          Nog eens de reeks van vandaag doorbladerd en heb een betere gevonden...


                          Groetjes,
                          Jolien

                          [MOD] Jolien, één update mag maar helaas geen twee.[/MOD]
                          Last edited by Red Falcon; 1 juli 2010, 00:39. Reden: tweede update
                          Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hello...

                            heel mooi Jolleke!

                            groetjes
                            hilde
                            groetjes
                            hilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hello...

                              Yep! Prachtig !!!
                              Soms ben ik ook te snel hoor Jolien, dan post ik een foto en ontdek later een véél betere in mijn raw-bestandjes, maar troost je : dat is te genezen....na een tijdje
                              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                              Grtjs, Jacky

                              Comment

                              Working...
                              X