Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modelsprinkhaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modelsprinkhaan

    Ik wilde eigenlijk geen meer posten maar op vraag van Rosse
    http://forum.belgiumdigital.com/f43/...-316825-2.html


  • #2
    Re: Modelsprinkhaan

    Ik vind het nog geen mooie natuurfoto, maar ben nu toch een beetje gerustgestelt over de toestand van deze sprinkhaan. ( Uwe kubus op de zelfde tafel als deze vind ik veel mooier. )
    Als je s'morgen's vroeg de natuur in trekt en je hoort alleen de vogeltjes zingen en je kan dan macrofotografie doen dat is pas genieten. Als je dan een goede macrofoto kan maken, daar heb je dan toch zeker zoveel voldoenig af, ik toch. Een mens zit zo al genoeg binnen.

    Groeten Paul,
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Modelsprinkhaan

      Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
      Ik vind het nog geen mooie natuurfoto, maar ben nu toch een beetje gerustgestelt over de toestand van deze sprinkhaan. ( Uwe kubus op de zelfde tafel als deze vind ik veel mooier. )
      Als je s'morgen's vroeg de natuur in trekt en je hoort alleen de vogeltjes zingen en je kan dan macrofotografie doen dat is pas genieten. Als je dan een goede macrofoto kan maken, daar heb je dan toch zeker zoveel voldoenig af, ik toch. Een mens zit zo al genoeg binnen.

      Groeten Paul,
      Ik volg
      Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

      MVG FLOWER Canon7D

      Comment

      Working...
      X