Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop 13'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laptop 13'

    Ik zoek een goede stevige 13' Laptop met ingebouwde DVD-lezer-schrijver.

    Lange batterijduur is aangewezen.
    Zal gebruikt worden om te surfen, chatten, mail en basic gebruik van tekstverwerking.

    Tot hiertoe vind ik dat de Macbook Pro 13' (4GB, 2,4 GHz Intel core 2 Duo, 250 GB HD)het best past in dit plaatje, maar om 'openminded' te zijn wil ik andere voorstellen overwegen.
    Bij Dell ben ik al gaan kijken maar vond niets dat hierin past.

    Wat past er nog in dit plaatje?

  • #2
    Re: Laptop 13'

    13' bestaat niet denk ik 13" daarentegen ...

    Ik zie dat je al een Apple hebt en toestel doet zo een beetje alles wat je vraagt. Waarom nog verder zoeken dan? Enige minpunt vind ik persoonlijk het gewicht. Een air zou ik beter vinden omdat ik een internet lezer/brander in deze netwerk tijden niet meer zo belangrijk vind. Doen dus Een 13" zou dus perfect zijn om mee rond te wandelen, waar blijf je Steve?

    Comment


    • #3
      Re: Laptop 13'

      En ik wil absoluut dat die DVD speler-schrijver er in zit.
      De Macbook Air is ook een stuk duurder, en heeft een kleinere HD en is dan nog een stuk duurder...

      Comment


      • #4
        Re: Laptop 13'

        De gewone MB heeft ook die Superdrive, dus schrijven ga je kunnen. Dus is het enkel de afwerking die gaat tellen.

        Ik ben even gaan kijken bij Dell, omdat ik wel supertevreden ben van m'n XPS 1330M, maar dat toestel blijkt niet meer in het gamma te zitten, noch de Studio 13
        pixelpusher

        Comment

        Working...
        X