Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low tide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Low tide

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Low tide

    effenaf prachtig, spijtig dat foto's van zo'n kwaliteit zo zeldzaam zijn

    Comment


    • #3
      Re: Low tide

      Prachtig, prachtig.
      Zeer knap vastgelegd. Mooi compo.
      Grtjs

      Comment


      • #4
        Re: Low tide

        Alweer een schoontje
        Mooi contrast tussen felle kleuren van het bootje en de donker(grijze) achtergrond

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Low tide

          jammer dat die prachtige overnaatse sloep niet scherp is en hier en daar wat overbelicht.
          compo.....OK.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Low tide

            Ik vind het blauwe te fel afsteken met de rest. Net zoals je vorige met dat huisje.
            Je achtergrond verbleekt hier helemaal mee.Jammer.
            Misschien kan je eens proberen met selectief de kleur aan te passen in iets minder opvallend..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Low tide

              Er zijn andere foto's met grotere minpunten
              Prachtig van sfeer en mooie compo
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Low tide

                Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
                Er zijn andere foto's met grotere minpunten:confused
                Dit is geen afbreuk aan de TS zijn opname maar alleen een persoonlijk mening en tip..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Low tide

                  Ik ben het met Pascal eens. Ik ben het met Hogteneer eens. Alleen met mezelf niet.
                  Hadden we nu een vierde man (Danny misschien?) dan konden we gaan klaverjassen,
                  en morgen eens terug komen kijken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Low tide

                    Hoe zacht en sfeervol de achtergrond en het landschap is, zo hard en fel de voorgrond. Een contradictie, die misschien voor spanning zorgt, maar die ook stoort en wringt... Zowaar een moeilijke plaat !

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ik ben het met Pascal eens. Ik ben het met Hogteneer eens. Alleen met mezelf niet.
                    Hadden we nu een vierde man (Danny misschien?) dan konden we gaan klaverjassen,
                    en morgen eens terug komen kijken.
                    Ik wil wel voor even Danny heten, maar klaverjassen ??? Neen, die kunde beheers ik niet
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Low tide

                      Bootje mag misschien inderdaad wat minder fel, maar zorgt wel voor wat kleur in het voor de rest vrij "grauwe" landschap. Misschien wat het nog sterker geweest als het bootje iets minde rprominent is beeld was gebracht.
                      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Low tide

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                        Hoe zacht en sfeervol de achtergrond en het landschap is, zo hard en fel de voorgrond. Een contradictie, die misschien voor spanning zorgt, maar die ook stoort en wringt... Zowaar een moeilijke plaat !
                        Juist verwoord wat ik eigenlijk ook dacht.

                        Frans
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Low tide

                          Bedankt voor de reacties iedereen ! Ik hou van deze opbouwende kritieken !
                          Smaken verschillen ook hier weer : wat voor de één voor een leuk contrast / accent werkt, werkt voor de andere als storend of onevenwichtig. No problem, kleuren en geuren...

                          @bouk,
                          Het valt mij op dat je regelmatig op de scherpte (of onscherpte) reageert. Weet niet of het door het kleine formaat komt, of door photobucket, maar hier kan je een groter formaat bekijken. Laat je effe weten of er inderdaad iets is met de scherpte ?
                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          jammer dat die prachtige overnaatse sloep niet scherp is en hier en daar wat overbelicht.
                          compo.....OK.
                          grt,bouk.

                          Ondertussen hebben heeft zich een 4e man aangeboden...
                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Ik ben het met Pascal eens. Ik ben het met Hogteneer eens. Alleen met mezelf niet.
                          Hadden we nu een vierde man (Danny misschien?) dan konden we gaan klaverjassen,
                          en morgen eens terug komen kijken.
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Low tide

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Dit is geen afbreuk aan de TS zijn opname maar alleen een persoonlijk mening en tip..
                            En wat dacht je dan dat het mijne was ? Soms neem je opmerkingen nogal persoonlijk welke in feite algemeen zijn, en dat vind ik spijtig Voor alle duidelijkheid, ik ben nogal contrastrijk ingesteld (tegenstelling) ook al luk ik daar zelf niet steeds in.
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Low tide

                              Het blauw desatureren tot -20 en helderheid tot -55 en hij is perfect.

                              Comment

                              Working...
                              X