Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen voor Schlagerhits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen voor Schlagerhits

    Heb je interesse om deze zomer naar evenementen te gaan ?

    Is je passie fotograferen ?

    Dan is schlagerhits op zoek naar jouw!

    Wij van schlagerhits zijn op zoek naar gedreven fotografen op vrijwillige basis. De fotografen worden ingezet op events die te maken hebben met één of meerdere schlagerartiesten die wij draaien op schlagerhits.

    Je bent in bezit in een professioneel fototoestel, je bent niet bang voor afstanden te leggen, je kan u professioneel gedragen bij opdrachten. DAN ZIJN WIJ ZEKER OP ZOEK NAAR JOUW!

    Interesse en meer informatie kan je aanvragen bij dhr. Vanhees Bert via info@schlagerhits.be

  • #2
    Re: Fotograferen voor Schlagerhits

    Ik stel voor dat als je op zoek bent naar mensen die zich professioneel kunnen opstellen, dat je dan ook een tekst schrijft die professioneel is.

    In de introductietekst op de website staan ook al een paar fouten...

    Dos cervezas por favor!
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen voor Schlagerhits

      Oorspronkelijk geplaatst door schlagerhits Bekijk bericht

      Je bent in bezit in een professioneel fototoestel
      wat bedoel je daar mee??
      wat voor toestel moet ik daar voor hebben?
      of is het zo, dat ik al afval door deze vraag te stellen!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen voor Schlagerhits

        Oorspronkelijk geplaatst door schlagerhits Bekijk bericht
        Heb je interesse om deze zomer naar evenementen te gaan ?

        Is je passie fotograferen ?

        Dan is schlagerhits op zoek naar jouw!

        Wij van schlagerhits zijn op zoek naar gedreven fotografen op vrijwillige basis. De fotografen worden ingezet op events die te maken hebben met één of meerdere schlagerartiesten die wij draaien op schlagerhits.

        Je bent in bezit in een professioneel fototoestel, je bent niet bang voor afstanden te leggen, je kan u professioneel gedragen bij opdrachten. DAN ZIJN WIJ ZEKER OP ZOEK NAAR JOUW!

        Interesse en meer informatie kan je aanvragen bij dhr. Vanhees Bert via info@schlagerhits.be
        tegenwoordig zijn ze nu echt voor niks meer verlegen he....
        mensen schamen zich voor niks meer
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen voor Schlagerhits

          Vragen staat vrij eh ;-) Zolang er op ingegaan wordt, zal dit soort vragen gesteld worden... altijd dus. Concreet sluit ik me wel aan bij Evi...
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Fotograferen voor Schlagerhits

            Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
            Ik stel voor dat als je op zoek bent naar mensen die zich professioneel kunnen opstellen, dat je dan ook een tekst schrijft die professioneel is.

            In de introductietekst op de website staan ook al een paar fouten...

            Dos cervezas por favor!
            ik dacht net hetzelfde!
            Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

            Comment


            • #7
              Re: Fotograferen voor Schlagerhits

              Dit account heeft hier al meer rotzooi geplaatst (die gelukkig snel verwijderd werd).

              Amateurs!

              Bannen die hap!
              Last edited by Jos Vanhengel; 29 juni 2010, 06:59.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
                Ik stel voor dat als je op zoek bent naar mensen die zich professioneel kunnen opstellen, dat je dan ook een tekst schrijft die professioneel is.

                In de introductietekst op de website staan ook al een paar fouten...

                Dos cervezas por favor!
                hier sluit ik me bij aan. Mijn nederlands is niet perfect(kuch). Echter als ik reeds de DT fouten en zin-constructiefouten zie dan moet het al erg zijn.
                Geen enkele pagina gevonden waarop geen fout staat.
                www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                  Mag ik dan ook mijn idolen fotograferen ?



                  Nerdi
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                    Lees : 'Wij willen gratis fotografen. Voor de onkosten (benzine enz) betalen we niet'.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                      Fotograferen voor schlagerhits....
                      Nu moet ge mij eens uitleggen hoe ik dat moet gaan doen?
                      Das toch niets tastbaars...
                      Neen dank U vriendelijk.
                      Als ze nu zouden zeggen om daar te komen proeven? ..Tja das iets anders hé?
                      Wel tegen betaling dan.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                        tegenwoordig zijn ze nu echt voor niks meer verlegen he....
                        mensen schamen zich voor niks meer

                        Als er nu liefhebbers zijn, waarom niet? Ga eens uit van de mogelijke win-win-situatie. Zorg voor jezelf, en je haalt er wel net iets meer uit dan je erin steekt.


                        Jouw tarief ligt op €200 per halve dag zeker?

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                          Enkele jaren geleden was ik hier nog op ingegaan.. GRATIS foto's maken van wrs niet-zo-jonge zangers die nog wat leut veroorzaken door op een podium te staan zingen voor een wrs niet-zo-jong publiek. Ik hou van oudere mensen. Ze lijken me minder egocentrisch te zijn dan de jeugd die me omringt.

                          Quote uit de film Chocolat van den pastoor :
                          "I think that we can't go around... measuring our goodness by what we don't do. By what we deny ourselves, what we resist, and who we exclude. I think... we've got to measure goodness by what we *embrace*, what we create... and who we include. "
                          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                            Beste,

                            Ik zie dat er niet zoveel interesse is, en bij sommige nog wat vragen zijn.
                            Nu wij hebben een goede fotograaf die graag naar onze evenementen gaan. Enkel in de zomer wordt het een heel drukke periode en ook dit kunnen wij ons fotograaf niet aandoen. Je wordt ingezet in grote en minder grote evenementen. Daarnaast kijken wij altijd voor iets voordelig, zoals VIP-pasjes, drinken, eten,...
                            Ons fotoalbum kan je vinden via http://www.schlagerhits.be/fotoalbum

                            Met vriendelijke groet,

                            Schlagerhits.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotograferen voor Schlagerhits

                              Wat een politiek correct forum is dit toch .
                              Het moet allemaal volgens de ongeschreven regel van de kunst gaan als het over fotografie gaat. Blijkbaar is fotografie de enige kunstvorm met een etiquette.
                              Vind het wel grappig om te lezen allemaal hoe sommige hun 'huisje' proberen te bewaken. Kansloos imo..
                              Voor mensen die hier geen interesse in hebben... ok ga verder... lees verder.... jaag jullie niet op...

                              Voor mensen die dit wel zien zitten... Leuk toch om de kans te krijgen om concertfoto's te maken?
                              Denk dat vooral beginners hier veel ervaring mee kunnen opdoen.
                              Als ik het goed begrijp is het allemaal geheel vrijblijvend.
                              Dus waarom ook niet. Zoals Roeland zegt... Vragen staat vrij...

                              Als ik mijn urban foto's ga maken dan moet ik ook km's maken en ook niemand die mij betaalt . Dat doe ik ook gratis en zonder sponsoring .
                              Maar soit...

                              Comment

                              Working...
                              X