Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schim

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schim

    mvg,
    Ludo V.

  • #2
    Re: Schim

    een mooie Darth vader.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Schim

      Héél mooi.

      Het laat mij fantaseren over hoe het er uit zou zien tegen een witte achtergrond (gefotografeerd).
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Schim

        Schoonheid in een porseleinen boerka op doorreis.

        Comment


        • #5
          Re: Schim

          wauuw das een specialleke
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: Schim

            Goe bezig, Ludo

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Schim

              Ludo zeer goed gezien..
              Misschien een uitleg even aan de andere hoe je deze tot stand hebt gebracht..
              Lichtmeting setup e.a toestanden..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Schim

                Verdorie Ludo, je maakt mooi werk
                We zullen toch eens een terrasje en een praatje moeten doen ?
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Schim

                  Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
                  Verdorie Ludo, je maakt mooi werk
                  We zullen toch eens een terrasje en een praatje moeten doen ?
                  In plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
                  kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
                  we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
                  nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schim

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    In plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
                    kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
                    we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
                    nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.
                    Hilarisch weer...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schim

                      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      In plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
                      kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
                      we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
                      nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.
                      Als er dan toch zon is, liefst een terras in de schaduw.
                      Komend weekend ben ik in Vlaanderen.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schim

                        Een verdomd mooie abstract. En Darth Vader vind ik wel een goeie.
                        Fraai werk.
                        If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Schim

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Ludo zeer goed gezien..
                          Misschien een uitleg even aan de andere hoe je deze tot stand hebt gebracht..
                          Lichtmeting setup e.a toestanden..
                          Pascal,

                          Stel je niet te veel voor bij die setup en andere toestanden
                          Het is een kristallen Maria beeldje dat op een laag muurtje staat dat de afscheiding vormt tussen de zithoek en mijn zoon zijn PC hoekje.
                          Rechts is een raam waardoor het licht valt maar net niet de, lichtgrijze muur achteraan.
                          De kleuren die je ziet zijn deze van de bomen in de straat en rode gevel van een schoolgebouw.
                          Het gezicht dat je rechts in het beeld van het hoofd ziet is dit van mijn zoon die over mijn schouder kwam piepen wat ik aan het doen was (hoewel alleen ik dit waarschijnlijk herken).

                          Lichtmeting en schepstelling heb ik zorgvuldig uitgevoerd enkel op het beeldje.

                          In PS elements heb ik er onderaan een klein beetje afgedaan en een vierkante crop van gemaakt. De achtergrond ontdaan van een vervelende streep en het silhouet in het beeldje wat opgelicht.
                          Bij de opname dacht ik aan die zwarte ruiters uit de "Lords of de ring" maar die tittel dekt imo niet de lading. "Darth Vader" die heeft een lichtgevend zwaard dus maar "Schim"
                          mvg,
                          Ludo V.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Schim

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            In plaats van een shoot of zoiets te organiseren, zouden we beter eens met al die
                            kletswijven ergens op een terras onder de zon gaan zitten kakelen. En dan zullen
                            we van die dikke klomp speeksel, die het forum toch in feite is, in levende live
                            nog wat waarheid en wartaal bij elkaar rochelen. Gezondheid.
                            Terras... zon... kakelende kletswijven... ik zie dat wel zitten zolang we onszelf niet te serieus nemen
                            mvg,
                            Ludo V.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Schim

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                              Pascal,

                              Stel je niet te veel voor bij die setup en andere toestanden
                              Het is een kristallen Maria beeldje dat op een laag muurtje staat dat de afscheiding vormt tussen de zithoek en mijn zoon zijn PC hoekje.
                              Rechts is een raam waardoor het licht valt maar net niet de, lichtgrijze muur achteraan.
                              De kleuren die je ziet zijn deze van de bomen in de straat en rode gevel van een schoolgebouw.
                              Het gezicht dat je rechts in het beeld van het hoofd ziet is dit van mijn zoon die over mijn schouder kwam piepen wat ik aan het doen was (hoewel alleen ik dit waarschijnlijk herken).

                              Lichtmeting en schepstelling heb ik zorgvuldig uitgevoerd enkel op het beeldje.

                              In PS elements heb ik er onderaan een klein beetje afgedaan en een vierkante crop van gemaakt. De achtergrond ontdaan van een vervelende streep en het silhouet in het beeldje wat opgelicht.
                              Bij de opname dacht ik aan die zwarte ruiters uit de "Lords of de ring" maar die tittel dekt imo niet de lading. "Darth Vader" die heeft een lichtgevend zwaard dus maar "Schim"
                              Ok maar heb je spotmeeting en gedaan en welke Witbalans?
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X