Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag naar prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag naar prijs

    Op aanvraag van de familie vraag ik hier even na wat we voor onderstaand "pakketje" mogen vragen. Het gaat om een toestel van Exa met twee lezen erbij. Het toestel zit in een lederen tasje met zo'n draaischroef. Verder is er nog een statiefje in draagtas erbij en een flitser (denk ik) met lampjes. En dan ook nog twee "lensachtige dingen" van Ihaage zelf.
    Het toestel is vermoedelijk van in de jaren 50.
    Ik probeer een foto te linken, maar die is snel snel met de Iphone getrokken

    Canon EOS 550D en 7D met 18-55mm, 85mm, 17-85mm en 70-200mm 2.8

  • #2
    Re: Vraag naar prijs

    Nog een foto van het toestel want ik ken het type niet:
    Canon EOS 550D en 7D met 18-55mm, 85mm, 17-85mm en 70-200mm 2.8

    Comment


    • #3
      Re: Vraag naar prijs

      Zonde dat ze dit van de hand willen doen als ik zo de uitstekende staat van het materiaal zie.
      Voor een echte verzamelaar is dit van goudwaarde, anderen zullen hun neus ophalen.
      Daar staat dus geen prijs op.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Vraag naar prijs

        Hoi,

        Zelf heb ik ook zo'n camera liggen,bedoeling is dat hij in een vitrinekast komt hier in de kamer.

        Op deze site http://www.exakta.org/orgarticles/orgsurvivedjrs.html heb ik toen wel eens gezocht, maar de waarde is niet zodanig dat je een enorm bedrag moet verwachten.

        Overigens, mocht ik nog eens héél veel tijd krijgen, dan ben ik wel van plan om daar eens mee foto's te gaan maken, schijnen in ieder geval in die tijd goede camera's te zijn geweest.
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: Vraag naar prijs

          Ik denk ook niet dat een groot bedrag nodig is. Het toestel was van mijn grootvader en nu mijn grootmoeder gestorven is, wordt het huis leeggemaakt. Niemand heeft echt interesse in het toestel, geen verzamelaars.
          Zijn andere hobby, schilderen, boeit mij persoonlijk wel dus daar heb ik wel een heleboel materiaal en boeken van overgenomen
          Canon EOS 550D en 7D met 18-55mm, 85mm, 17-85mm en 70-200mm 2.8

          Comment

          Working...
          X