Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd wielrennen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • advies gevraagd wielrennen

    morgen eens langs bk wielrennen
    heeft er iemand goede tips voor mooie foto ' s te maken?
    Last edited by peter450; 27 juni 2010, 21:16.

  • #2
    Re: advies gevraagd wielrennen

    Als ik voor de eerste keer ergens foto's ga van nemen zoek ik gewoon foto's van die sport op. Je kijkt wat zoal goede composities zijn. Wat er wel en niet in beeld mag. Enz.
    Je ontleed zowat heel de foto. Zorg wel dat je een gallerij bekijkt van een topfotograaf.

    En dan terplaatste probeer je er je eigen touch aan te geven. Zodat je toch nog het gevoel hebt dat het jouw foto is, en niet zomaar een gekopiëerd plaatje.

    En als je de renners genoeg ziet passeren kun je zelf wat gaan experimenteren.

    En nog een tip van nonkel Fré(afgeript van de almachtige Plons). "Het massaal aanwezige publiek hoeft geen obstakel te zijn, maar een hulpmiddel". http://mxworld.be/pix_index.php?galleryid=148 in deze gallerij zie hoe de fotograaf als het ware "speelt" met het publiek.

    PS: ik denk nu wel dat deze onderverdeling in het forum niet echt de plaats is om dit topic te openen .
    "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
    VePix.be is the place to be :-D.

    Comment


    • #3
      Re: advies gevraagd wielrennen

      alvast bedankt voor de goede raad
      wist niet waar ik het kon plaatsen, maar ik zal hier morgen zeker foto' s bijzetten

      Comment


      • #4
        Re: advies gevraagd wielrennen

        en voila hier zijn ze dan , mijn eerste keer naar t wielrennen , amai niet gemakkelijk !!!
        heb t gevoel dat ik hier even onderuit ben gegaan als hobbyfotograaf !
        1

        [Mod]
        Foto werd reeds ook in ander topic geplaatst. Dubbelposting is niet toegestaan op BD.
        Last edited by Sannepoes; 1 juli 2010, 16:57.

        Comment


        • #5
          Re: advies gevraagd wielrennen

          [Mod]
          Topic wordt verplaatst naar Algemeen, daar het om een vraag naar advies gaat.
          De foto's zijn te bewonderen in Fotobeoordeling sport.

          Comment

          Working...
          X