Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag ik een beetje fier zijn?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mag ik een beetje fier zijn?

    Gisteren werd de derde geologische fietsroute voorgesteld te Dilsen-Stokkem. Hier vind je wat informatie. Ook in de krant "Het Belang van Limburg" op blz 66 van vandaag vind je hierover een artikel. Het mooie voor mij is dat er in de brochure ter illustratie een 35-tal foto's van mij werden gebruikt.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Mag ik een beetje fier zijn?

    Ja je mag
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Mag ik een beetje fier zijn?

      met 35foto's in een brochure heb je redens genoeg om fier al een gieter te zijn
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Mag ik een beetje fier zijn?

        Proficiat

        Comment


        • #5
          Re: Mag ik een beetje fier zijn?

          dikke proficiat

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Re: Mag ik een beetje fier zijn?

            Proficiat Robert,

            Dat wil dan zeggen dat je beroepsfotograaf bent geworden en een goede verloning krijgt?

            Nieuw lenske kopen?......
            Groetjes
            ----JO

            Comment


            • #7
              Re: Mag ik een beetje fier zijn?

              Vroeger bestonden de Wissen nog niet, en was het gewoon de Oude Maas. Daar waar we
              zowel in zwommen als op leerden schaatsen. Maar we hebben er ook veel met de kaarten
              gespeeld, en met elkaar.
              Dus ben wel benieuwd naar hoe het er nu naar uit ziet. Proficiat.

              Comment


              • #8
                Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Vroeger bestonden de Wissen nog niet, en was het gewoon de Oude Maas. Daar waar we
                zowel in zwommen als op leerden schaatsen. Maar we hebben er ook veel met de kaarten
                gespeeld, en met elkaar.
                Dus ben wel benieuwd naar hoe het er nu naar uit ziet. Proficiat.
                En je bent (?) van Brugge?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                  Proficiat Robert!!!!
                  Altijd fijn als ze je werk kunnen gebruiken

                  Ik ben ook een beetje trots. Zo is kaartje 84 van de nieuwe Delhaize actie een beeldje van mij

                  Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    En je bent (?) van Brugge?
                    Nee, van Stokkem. Van Molenveld om precies te zijn. Op spuugafstand van het veerpont
                    tussen Belgie en Nederland.
                    En met mijn voeten haast in de oude maas, die nu de wissen wordt genoemd. Daar heb
                    ik leren lopen, kersen stelen en plaatjes ruilen met foto's van de Beatles voor een kusje.
                    Tot ik twintig was. En vakantie nodig had van het nutteloze rondhangen.
                    Op weg met de trein naar de zee ben ik toen een halte te vroeg uitgestapt. In plaats van
                    in Blankenberge, in Brugge. Zo stom als alleen maar een Limburger kan zijn dus. Tot ik
                    Brugge zag. Het was als thuiskomen. Dus ben ik er maar gebleven en heb mijn kleren
                    en boeken laten opsturen.
                    En nu ben ik al veel langer Bruggeling dan Maaskantenaar. Of geen van beiden. Je zou
                    ook kunnen zeggen dat ik al een jaar of 36 op vakantie ben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                      Proficiat

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                        Proficiat, je mag zeker fier zijn. En daarbovenop nog een positief verhaal tussen al dat gezeur van de verzuurden in chitchat.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Nee, van Stokkem. Van Molenveld om precies te zijn. Op spuugafstand van het veerpont
                          tussen Belgie en Nederland.
                          En met mijn voeten haast in de oude maas, die nu de wissen wordt genoemd. Daar heb
                          ik leren lopen, kersen stelen en plaatjes ruilen met foto's van de Beatles voor een kusje.
                          Tot ik twintig was. En vakantie nodig had van het nutteloze rondhangen.
                          Op weg met de trein naar de zee ben ik toen een halte te vroeg uitgestapt. In plaats van
                          in Blankenberge, in Brugge. Zo stom als alleen maar een Limburger kan zijn dus. Tot ik
                          Brugge zag. Het was als thuiskomen. Dus ben ik er maar gebleven en heb mijn kleren
                          en boeken laten opsturen.
                          En nu ben ik al veel langer Bruggeling dan Maaskantenaar. Of geen van beiden. Je zou
                          ook kunnen zeggen dat ik al een jaar of 36 op vakantie ben.
                          Ah ok en toch fijn niet?
                          Jaak Venken nooit gekend?
                          (leraar, hoofdonderwijzer en schrijver)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                            Allereerst, allen bedankt voor de positieve reacties.

                            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                            met 35foto's in een brochure heb je redens genoeg om fier al een gieter te zijn
                            De meeste foto's zijn klein van formaat, maar dat maakt het niet minder foto's.

                            Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
                            Proficiat Robert,

                            Dat wil dan zeggen dat je beroepsfotograaf bent geworden en een goede verloning krijgt?

                            Nieuw lenske kopen?......
                            Nog niet genoeg om een plastiek lensje te kopen, maar de BBQ achteraf was ook niet te versmaden.

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Vroeger bestonden de Wissen nog niet, en was het gewoon de Oude Maas. Daar waar we
                            zowel in zwommen als op leerden schaatsen. Maar we hebben er ook veel met de kaarten
                            gespeeld, en met elkaar.
                            Dus ben wel benieuwd naar hoe het er nu naar uit ziet. Proficiat.
                            Dan moet je zo vlug mogelijk eens terug en de fietstocht maken.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                            Proficiat Robert!!!!
                            Altijd fijn als ze je werk kunnen gebruiken

                            Ik ben ook een beetje trots. Zo is kaartje 84 van de nieuwe Delhaize actie een beeldje van mij

                            Johan
                            Showen die kaart, Johan. Ik ben zelf geen Delhaize klant.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                            Proficiat, je mag zeker fier zijn. En daarbovenop nog een positief verhaal tussen al dat gezeur van de verzuurden in chitchat.
                            Ach Zappa, Chit Chat dient daar toch ook een beetje voor.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mag ik een beetje fier zijn?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Ach Zappa, Chit Chat dient daar toch ook een beetje voor.
                              Nope, daar is het leven te mooi voor. Spaar mij van verzuring, lach tegen het leven en het leven lacht terug.

                              Comment

                              Working...
                              X