Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Applecross V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Applecross V

    De voorlaatste in de reeks Applecross, met de weg die zich naar de top slingert, en op de achtergrond Loch Kishorn. Een heel weids landschap, met steeds die rossige vegetatie, op een mossige, zompige ondergrond.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Applecross V

    De weg slingert mooi door de vallei omlaag. De rossige kleur komt door een achterstand van de natuur van Schotland....de winter heeft daar veel langer dan normaal aangehouden.
    Wat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

    Comment


    • #3
      Re: Applecross V

      Weer een mooie. Wat een weg.
      Grtjs

      Comment


      • #4
        Re: Applecross V

        ook weer een mooitje terechte opmerkingen van rupselkopke wel.
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Applecross V

          Lijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
          mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
          dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.

          Comment


          • #6
            Re: Applecross V

            Bedankt iedereen !

            Ik kan je volgen ! Zal eens terug moeten daarvoor, want ik heb er niks van af gesneden...
            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Wat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.
            Waar blijf je het uit halen ! Wel leuk om steeds jouw comments te lezen !
            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Lijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
            mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
            dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Applecross V

              Prachtige view met het weggetje zo mooi kronkelend door het landschap. Maar ik zie toch iets wat mijn aandacht ietwat kritisch trekt. Langs de heuvellijn zie ik een voor wat storende lichte band (halo) trekken. Vaak komt dit door een wat uitgeschoten bewerking. Vermoedelijk heb je wat helderheid willen toevoegen hier en daar. De lucht rechts is wel heel erg op het randje, of zelfs er overheen, wat overbelichting betreft.
              If it doesn't kill you, it makes you stronger.

              Comment


              • #8
                Re: Applecross V

                Knappe reeks top

                Vraagje heb je met filters gewerkt ?

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #9
                  Re: Applecross V

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Waar blijf je het uit halen !
                  Och, ik ben gewoon te oud geworden om nog ergens heel rumoerig over te worden, maar
                  met mijn knipoogjes en glimlachjes probeer ik een beetje mee te doen met de grote
                  mensen, ook al zijn mijn woordjes even zo weinig waard als de preek van een in de steek
                  gelaten konijntje.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Applecross V

                    Bedankt voor de reacties iedereen !

                    @Pbj
                    Nope, geen filters, maar wel 2 belichtingen geblend.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                    Knappe reeks top

                    Vraagje heb je met filters gewerkt ?

                    Groeten

                    Joeri
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

                    Comment

                    Working...
                    X