Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet updated

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet updated

    Vanaf 22/6, TCM uit het basispakket, ge krijgt wel extra 3 Franse zenders, ben ik blij dat ik niet digitaal kijk
    Nu zijn er al meer Franse dan andere, is telenet iets Frans/Waals , of wat ?

    hier ook wat
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Telenet updated

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Vanaf 22/6, TCM uit het basispakket, ge krijgt wel extra 3 Franse zenders, ben ik blij dat ik niet digitaal kijk
    Nu zijn er al meer Franse dan andere, is telenet iets Frans/Waals , of wat ?

    hier ook wat
    Bij iNDI hebben we nog TCM
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Telenet updated

      Als ge geen plus pakketten neemt, zullen ( misschien) nog enkel de Vlaamse en de (talrijke) Franstalige zenders overblijven vrees ik, het kan zelfs zo zijn dat de satellieten zullen volgen ( minder basis aanbod)
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Telenet updated

        En wat is je bedoeling met je topic toerist? Je kijkt niet eens digitaal maar wil het hier toch even melden? Meld je dan ook even welke zender er bijkomen?
        Trouwens die TCM is het kijken niet waard


        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Telenet updated

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          En wat is je bedoeling met je topic toerist? Je kijkt niet eens digitaal maar wil het hier toch even melden? Meld je dan ook even welke zender er bijkomen?
          Trouwens die TCM is het kijken niet waard


          mir
          Ik wil zeggen dat iemand die ik ken, haar beklag heeft gedaan dat die zender weg was, die is/was tevens een fervent TCM aanhanger
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: Telenet updated

            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Trouwens die TCM is het kijken niet waard
            mir
            Voor mij wel mir
            Ik zie eens graag een oude film in het zwart-wit.
            Of zo'n mantel en degen film.

            (Spencer Tracy, Errol Flynn enz. enz. enz.)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Telenet updated

              Cartoon Network is verdwenen uit het analoge zenderaanbod. Volgens de website om een "beter aanbod" te bieden.

              Schandalig is het.

              We gaan overschakelen op Digitale TV, waarschijnlijk, maar met tegenzin. Op dit moment hebben we niet veel andere opties.
              pixelpusher

              Comment


              • #8
                Re: Telenet updated

                Ik heb ook vastgesteld dat er weer een resem franse rotzooizenders tussenstond. Kon mijn voorselectie lijst weer eens herprogrammeren. Weer reclame onderbroken door infantiele quiz en spelprogrammas.
                Nerdi

                Ik denk echt dat Telenet duiten krijgt van die zenders om ze op de kabel te zetten. It ain't happening

                NB.

                Van de officiele beschikbare 108 posten heb ik er 83 uitgeschakeld.
                Last edited by Nerdifant; 26 juni 2010, 08:59. Reden: statistiek
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet updated

                  Bij Belgacom (en Scarlet dus ook) hebben ze onlangs een paar discoveryzenders weggehaald waarvoor je nu moet betalen als je ze nog wil bekijken, alleen Discovery Channel is overgebleven (Discovery World/Sceince/Travel & Living zijn dus weg, samen met een aantal andere zenders die geregeld interessante reportages brengen).

                  Het is de mode dat je voor alles apart betaalt, maar ze maken het basispakket niet eerst goedkoper. Als ze daar het bedrag afdoen van de zenders die ze wegnemen, dan kan je zelf het pakket terug samenstellen tegen dezelfde prijs. Maar dat is duidelijk hun bedoeling niet, ze willen dat we zoveel mogelijk pakketjes betalen zodat ze nog veel meer geld kunnen verdienen.

                  In de "kleine lettertjes" van elke provider staat dat ze hun basisaanbod mogen aanpassen zoveel ze willen, of de klanten dat nu goed vinden of niet, het gaat gewoon over ons geld dat ze zoveel mogelijk op hun rekening willen krijgen....
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet updated

                    Iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om zelf zijn pakket samen te stellen,
                    zender per zender; dat zou pas vrije markt zijn. Dat onze politici al à Quickenborne
                    daar eens zouden naar streven!
                    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet updated

                      Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                      Iedereen zou de mogelijkheid moeten hebben om zelf zijn pakket samen te stellen,
                      zender per zender; dat zou pas vrije markt zijn. Dat onze politici al à Quickenborne
                      daar eens zouden naar streven!
                      Daar kunnen we alleen maar van dromen. Zo "vrij" zal de markt nooit worden.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet updated

                        Voor mij mogen al die analoge zenders verdwijnen. Of toch niet laat de vlaamse zenders nog analoog op de kabel zitten in geval van nood. Ik kijk sinds ik een digicorder heb nooit meer analoog. Ik denk dat het analoge aanbod wel verder zal afgebouwd worden. Voor 1 analoge zender kunnen ze wel 6 digitale plaatsen zeker? Behalve in HD

                        En dat digitaal kijken zou ik niet meer kunnen missen, pauzeren terugspoelen opnemen, nieuws opvragen enz... Je word het snel gewoon.

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet updated

                          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Voor mij mogen al die analoge zenders verdwijnen. Of toch niet laat de vlaamse zenders nog analoog op de kabel zitten in geval van nood. Ik kijk sinds ik een digicorder heb nooit meer analoog. Ik denk dat het analoge aanbod wel verder zal afgebouwd worden. Voor 1 analoge zender kunnen ze wel 6 digitale plaatsen zeker? Behalve in HD

                          En dat digitaal kijken zou ik niet meer kunnen missen, pauzeren terugspoelen opnemen, nieuws opvragen enz... Je word het snel gewoon.

                          mir
                          Wat je dan ook snel aan went, blijkbaar, is dat je meer en meer je vrijheid om te kijken naar wat je wil kijken laat afnemen. Eenmaal je programma opgenomen op je digicorder, kan je'r geen kant meer op. Je kan het niet meer op een DVDtje branden voor jezelf, of iets opnemen voor een ander. Als die digicorder faalt of jou niet bevalt, kan je niet even een ander toestel kopen met andere of meer mogelijkheden, want Telenet staat niet toe dat je een ontvanger gebruikt die niet van hen is. Je bent ook niet langer eigenaar van het toestel, want je huurt het, dus je blijft ervoor betalen.

                          Mensen die TV Vlaanderen ontvangen, gebruiken eender welke decoder die ze willen, en daar zijn de mogelijkheden veel groter. Zo heeft iemand in mijn familie een decoder met schijf die van 4 zenders gelijktijdig opneemt, terwijl je een 5e zender live bekijkt, en het opslaan van die beelden gebeurt zonder hercompressie, onversleuteld, ofwel op de interne ofwel op een aangesloten USB opslagapparaat, en van daaruit kan je'r overal mee naartoe.

                          Die hele serie '24' die je automatisch hebt opgenomen, meenemen op vakantie, bijvoorbeeld.

                          Met een analoge kabel heb je ook geen beperking op het aantal TV's dat je in huis zet. Dus als je kinderen een eigen TV op de kamer willen, betaal je niet bij voor de extra digiboxen of digicorders.

                          Maar jij hebt een digicorder, en waarschijnlijk geen kinderen, dus kan de rest de pot op, niwaar?
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet updated

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Mensen die TV Vlaanderen ontvangen, gebruiken eender welke decoder die ze willen, en daar zijn de mogelijkheden veel groter. Zo heeft iemand in mijn familie een decoder met schijf die van 4 zenders gelijktijdig opneemt, terwijl je een 5e zender live bekijkt, en het opslaan van die beelden gebeurt zonder hercompressie, onversleuteld, ofwel op de interne ofwel op een aangesloten USB opslagapparaat, en van daaruit kan je'r overal mee naartoe.
                            Off-topic, welke decoder gebruikt hij?

                            Met een analoge kabel heb je ook geen beperking op het aantal TV's dat je in huis zet. Dus als je kinderen een eigen TV op de kamer willen, betaal je niet bij voor de extra digiboxen of digicorders.
                            Niet altijd spijtig genoeg. Hier in Sint-Lambrechts-Woluwe heb je Wolu-TV. Bij hun moet je jaarlijks betalen per TV. Ze trekken een kabel van de muurkast rechtstreeks naar de TV en je mag dat dus niet zelf doen. Ik wou er ook nog Telenet bij, dus betaal ik twee keer
                            Na mijn verhuis had ik de schotelantenne goed afgesteld hier, maar daar is nu een boom voor gegroeid Het wordt dus wachten tot we iets gaan kopen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Telenet updated

                              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Off-topic, welke decoder gebruikt hij?
                              Een Vu+ Duo, en blijkbaar zijn het 6 kanalen simultaan opnemen.
                              pixelpusher

                              Comment

                              Working...
                              X