Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovrienden gezocht regio Brugge.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotovrienden gezocht regio Brugge.

    Al een tijdje hebben we een leuke vriendenkring die bestaat uit gepassioneerde amateurfotografen, maar graag hadden we onze groep uitgebreid. We hebben een groep van 5 mensen maar zouden graag een groep willen vormen van 20 personen.
    We hebben reeds een locatie in het centrum van Brugge met de nodige apparatuur.
    Volgende data liggen reeds vast:
    10 september, 8 oktober, 12 november 2010. Aanvang om 20u tot.........

    Wat is de bedoeling van de samenkomsten:

    Technieken aanleren.
    foto's bespreken gemaakt volgens thema.
    fotobewerkingsprogramma's(photoshop, lightroom,enz....) bespreken.
    Eventueel een workshop organiseren met speaker of een flitsinstallatie huren.
    en nog veel meer.
    We gaan ook gezamelijke uitstappen plannen( vb dauwtrip,evenementen meedoen zoals shooting days BD enz...).
    Een persoonlijke inbreng is een absolute must.
    De kosten voor het huren van de zaal en de beamer voor de 3 samenkomsten bedragen 79,50€ die zullen we delen door het aantal leden en gaan we betalen in september.
    Er is een bar aanwezig en we gaan ook een (rook/plas)pauze inlassen.

    We zoeken enkel mensen die gepassioneerd zijn en die zich een paar uur per maand willen/kunnen vrij maken om hun ervaring te delen met anderen.

    Reageer hier of stuur een pm.

    Mvg

    Patrick
    Last edited by pvdv; 28 juni 2010, 08:16.
    Nikon.

  • #2
    Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

    post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 18:58.

    Comment


    • #3
      Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

      Dit interesseert mij ook. Mooi initiatief
      www.bigducksix.be

      Comment


      • #4
        Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

        Zolang jullie me maar niet de boekhouding laten doen, wil ik gaarne eens een kijkje komen
        nemen...

        Comment


        • #5
          Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

          We hebben al drie personen die vaste zaken op zich nemen, we zoeken niemand om hen dan te belasten met werk, de infrastructuur neem ik op mij, geldzaken worden ook al gedaan door iemand, en bijeenkomst data enz.. ook al iemand, alle mensen die erbij komen moeten niets op zich nemen, maar pos. kritiek en/of ideetjes zijn altijd welkom.

          tot de eerste bijeenkomst en alvast bedankt voor de interesse,
          we maken er een toffe en leerzame groep van.

          Joeri.
          Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

          Comment


          • #6
            Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

            Heb hier ook wel intresse in eventueel,maar ik ben echt wel een beginneling voor de moment
            Nikon D90 + 18-105mm VR

            Comment


            • #7
              Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

              toevallig niet allemaal iets te maken met de basket club in oostkamp?
              Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                @Roberto,
                Ik zorg inderdaad samen met Joeri De Grande voor de foto's van KBBC Oostkamp.
                Misschien ken ik jou wel, wat is uw naam?

                @ jeroendd,
                Beginners zijn ook welkom hoor.

                @doudeke,
                Je moet je niet ontfermen over de boekhouding maar je mag wel na elke bijéénkomst een verslagje schrijven waarin je je dichterlijke vrijheid mag loslaten
                't is een graptje hé .


                Binnenkort sturen we een bericht naar alle geïnteresseerden om verder af te spreken.

                Groeten

                Patrick
                Nikon.

                Comment


                • #9
                  Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                  Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk bericht
                  @doudeke,
                  Je moet je niet ontfermen over de boekhouding maar je mag wel na elke bijéénkomst een verslagje schrijven waarin je je dichterlijke vrijheid mag loslaten
                  't is een graptje hé .
                  Ha, fotografen met een gevoel voor humor. Daar wil ik zeker eens mee kennismaken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                    OK, lijkt mij ook wel iets
                    en telkens op een vrijdagavond ... ideaal !
                    Bovendien, vrienden van KBBC Oostkamp, zijn automatisch mijn vrienden

                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                      Als basketspeler van een Oostendse ploeg ben ik hier compleet tegen, dit door de link met KBBC Oostkamp!!


                      Nee, flauwe grap Ik zou heel graag komen, maar ik heb baskettraining op vrijdag Dus het zal niet zullen...

                      Wel leuk initiatief
                      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                      500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                        Als basketspeler van een Oostendse ploeg ben ik hier compleet tegen, dit door de link met KBBC Oostkamp!!


                        Nee, flauwe grap Ik zou heel graag komen, maar ik heb baskettraining op vrijdag Dus het zal niet zullen...

                        Wel leuk initiatief
                        Jammer Sancho, ik zie dat je met Sony werkt, en die hadden we nog niet tussen ons materiaal.
                        Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                          Schrijf mij ook maar op dan,
                          Nikon D90 + 18-105mm VR

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jeroendd Bekijk bericht
                            Schrijf mij ook maar op dan,
                            Doen we met plezier.

                            Mvg

                            Patrick
                            Nikon.

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotovrienden gezocht regio Brugge.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                              Als basketspeler van een Oostendse ploeg ben ik hier compleet tegen, dit door de link met KBBC Oostkamp!!


                              Nee, flauwe grap Ik zou heel graag komen, maar ik heb baskettraining op vrijdag Dus het zal niet zullen...

                              Wel leuk initiatief
                              Hebben ze in Oostende een basketploeg, 'k wist da niet

                              Spijtig dat je niet kan komen, toch bedankt voor de interesse

                              Mvg

                              Patrick
                              Nikon.

                              Comment

                              Working...
                              X