Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xbox vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xbox vraagje

    mijn zoon heeft zo een Xbox, zo nen spelletjesbak van microsoft, nu is mijn vraag , kan dat ding draadloos werken, of moet dat altijd aangesloten worden met kabel aan de modem

    (om online zijn spelletjes te kunnen spelen uiteraard he)

    ik wil graag dat hij met dat ding op zijn kamer gaat spelen ipv in de woonkamer maar volgens hem kan nen Xbox niet draadloos werken?

    weet iemand hier iets van? zelf ken ik totaal niks van zulke dingen
    http://www.jvs-photography.be/

  • #2
    Re: Xbox vraagje

    JE kan een draadloze adapter kopen voor X box.
    Of te wel moet je een kabel leggen tot boven
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Xbox vraagje

      Volgens mij zit er op zijn kamer geen grote tv zoals in de woonkamer, dan zou ik ook zeggen dat de XBox niet draadloos kan werken
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Xbox vraagje

        is met kabel

        je kan een usb draadloos dongletje kopen voor er in, dan kan je draadloos

        ps netwerk enkel nodig voor marketplace (gratis toegang) en online games ( gold account: betalend)
        Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

        Comment


        • #5
          Re: Xbox vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          mijn zoon heeft zo een Xbox, zo nen spelletjesbak van microsoft, nu is mijn vraag , kan dat ding draadloos werken, of moet dat altijd aangesloten worden met kabel aan de modem

          (om online zijn spelletjes te kunnen spelen uiteraard he)

          ik wil graag dat hij met dat ding op zijn kamer gaat spelen ipv in de woonkamer maar volgens hem kan nen Xbox niet draadloos werken?

          weet iemand hier iets van? zelf ken ik totaal niks van zulke dingen
          Ik heb thuis een eigen netwerk. Hierin hangen: -2 pc's met patchkabel -1 laptop draadloos Alles is aangesloten op een Belkin router. Nu heb ik ook een XBOX, deze wil ik graag in het netwerk erbij hangen, echter draadloos, omdat het trekken van kabel wat moeilijk gaat i.v.m. de locatie...

          -----> Xbox draadloos
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: Xbox vraagje

            Heb al jaren draadloos en moet wel zeggen dat het gemakkelijk te installeren is en dat het goed werkt. Inpluggen, ff configureren en je kan online. Toen ik de draadloze adapter kocht stond hij op 60 euro denk ik, geen idee hoeveel hij nu nog kost.
            Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Xbox vraagje

              Je moet inderdaad zo een wireless adapter kopen, maar je kan misschien beter dit kopen.
              http://www.devolo.co.uk/consumer/5_d...on_1.html?l=en
              Kan nog nuttig zijn voor andere toepassingen.

              Comment


              • #8
                Re: Xbox vraagje

                het kan dus blijkbaar wel.....en de opmerking van dienen tv hmmm dat klopt ook....
                effe gaan informeren se
                bedankt iedereen hier voor de tips!

                ps: draad naar boven leggen hmm toch maar liever niet....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Xbox vraagje

                  Dat is het hem net, je moet geen draad leggen met die dingen. Gewoon een netwerkkabel in de router en dat spel in de muur steken. Boven ook zo een apparaat in het stopcontact en dan naar de xbox. Zo werk ik hier ook, geen wireless, loopt via het stroomcircuit.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Xbox vraagje

                    met het steeds toenemende aantal toestellen met internettoegang is het nogtans geen slecht idee om een paar deftige upt-kabels door uw huis te hebben lopen hoor
                    http://www.mimoza.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Xbox vraagje

                      Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                      met het steeds toenemende aantal toestellen met internettoegang is het nogtans geen slecht idee om een paar deftige upt-kabels door uw huis te hebben lopen hoor
                      Komt in orde zodra ik zelf een huis heb

                      Comment

                      Working...
                      X