Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En de Winnaar is ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En de Winnaar is ...

    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: En de Winnaar is ...

    Moet kunnen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: En de Winnaar is ...

      alle spots gericht op...!!!!!!!
      kleurrijke bewerking, er ligt een stralend winnerstintje over

      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: En de Winnaar is ...

        't Is niet mijn ding, maar ik denk dat je het wel verkocht krijgt.
        Daar slaagde Andy Warhol ook in.

        linksboven in de bg zie ik een spoor van het photoshop penseel (of kloonstempel ? )

        Comment


        • #5
          Re: En de Winnaar is ...

          Ik begrijp de bedoeling niet zo goed van deze foto. Afgaand op de titel ga ik er vanuit dat je een 'glamoureuze' bloem wou weergeven. ...wat ik niet zo geslaagd vind.
          Hetgeen mij het meest stoort zijn de groffe en pixelachtige overgangen van de schreeuwerige kleuren, die bij mij in contrast staan met de eigenschappen van een bloem.
          Maar zoals ik al zei, begrijp ik het niet zo goed, zeker niet als ik een aantal andere foto's van jou bekijk. Zo kom ik bij mijn volgende hypothese: het is ironisch bedoeld. Zoals een zwaar over-the-top geschminkte ex-diva van 90 jaar, met heimwee naar haar gloriejaren. In dat geval had het misschien beter gewerkt in een reeks, zodat de kijker 'mee' is met je boodschap.
          Alles beschouwd: als je als kijker naar een foto kijkt die aangeboden wordt tussen heel veel andere foto's van andere fotografen, en waarvan je in eerste instantie geen informatie hebt over de bedoeling of de boodschap, noch de fotograaf, dan is dit er één waar je snel aan voorbij zal gaan, vrees ik. Maar zoals hierboven aangegeven: een reeks, of een 'triptych' van dit onderwerp zou meer de interesse wekken volgens mij.
          Last edited by markali; 26 juni 2010, 09:01.
          “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
          Scott Adams

          Comment


          • #6
            Re: En de Winnaar is ...

            Ik denk dat deze foto veel beter tot zijn recht zou komen in een triptiek.

            Comment


            • #7
              Re: En de Winnaar is ...

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              linksboven in de bg zie ik een spoor van het photoshop penseel (of kloonstempel ? )
              Ik zie het zelf niet maar het is mogelijk. Sorry, ik dacht dat ik heel zorgvuldig was.

              Oorspronkelijk geplaatst door markali Bekijk bericht
              Ik begrijp de bedoeling niet zo goed van deze foto. Afgaand op de titel ga ik er vanuit dat je een 'glamoureuze' bloem wou weergeven. ...wat ik niet zo geslaagd vind.
              Hetgeen mij het meest stoort zijn de groffe en pixelachtige overgangen van de schreeuwerige kleuren, die bij mij in contrast staan met de eigenschappen van een bloem.
              Maar zoals ik al zei, begrijp ik het niet zo goed, zeker niet als ik een aantal andere foto's van jou bekijk. Zo kom ik bij mijn volgende hypothese: het is ironisch bedoeld. Zoals een zwaar over-the-top geschminkte ex-diva van 90 jaar, met heimwee naar haar gloriejaren. In dat geval had het misschien beter gewerkt in een reeks, zodat de kijker 'mee' is met je boodschap.
              Alles beschouwd: als je als kijker naar een foto kijkt die aangeboden wordt tussen heel veel andere foto's van andere fotografen, en waarvan je in eerste instantie geen informatie hebt over de bedoeling of de boodschap, noch de fotograaf, dan is dit er één waar je snel aan voorbij zal gaan, vrees ik. Maar zoals hierboven aangegeven: een reeks, of een 'triptych' van dit onderwerp zou meer de interesse wekken volgens mij.
              Inderdaad, nadenken helpt: ironisch wellicht, maar sarcastisch of cynisch mag ook hoor.

              Maar reeksen of triptieken? Mooi niet, ik ben geen epigoon van de heer Warhol.
              Verder ben ik van mening dat een foto moet spreken zonder boodschap (die peurt iedereen maar voor zichzelf er uit).
              Titels hoeven van mij ook niet. Maar omdat je dat vak verplicht moet invullen, gebruik ik dat op mijn manier.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: En de Winnaar is ...

                Alle kijkers en commentatoren dank voor hun aandacht en de moeite.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: En de Winnaar is ...

                  Speciaal, kunstig, moet kunnen !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: En de Winnaar is ...

                    het is makkelijk commentaar te geven op anderen terwijl je er zelf helemaal niets van bakt...

                    Comment


                    • #11
                      Re: En de Winnaar is ...

                      Heel speciale en artistieke omzetting van kleuren!
                      Vind t persoonlijk vrij hard voor zo een frele bloem maar kan het wel waarderen

                      Greets, Lena
                      ---------------------------------------------------------------
                      Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                      www.lenafotografie.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: En de Winnaar is ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door bartcp Bekijk bericht
                        het is makkelijk commentaar te geven op anderen terwijl je er zelf helemaal niets van bakt...
                        Dat is geen onderbouwd commentaar.
                        Dat is een platitude.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment

                        Working...
                        X