Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kruidvat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kruidvat

    Hallo

    Ik heb de eerste boek van mijn reis gemaakt bij kruidvat. Deze is voor mijn ouders.
    Maar ik wil een boek waar de kwaliteit toch iets beter is. niet zo korrelig.

    Ik wou bij profotonet een boek maken maar deze gaan maar tot 60 pagina's. Mijn boek nu had 106 pagina's maar met 100 pagina's kom ik zeker toe voor mijn versie.

    Weet iemand anders nog een ander en beter dan kruidvat? Wel rond dezelfde prijs.
    Ik hb 106 euro betaald voor mijn boek bij kruidvat.

    Groeten Davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: kruidvat

    Blurb hoor ik dat heel goed is
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: kruidvat

      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
      Blurb hoor ik dat heel goed is
      Kan ik beamen ... niet echt goedkoop, maar de kwaliteit is wel stukken beter dan Kruidvat/Hema en al die andere 'massa' aanbieders.

      Ik gebruik Blurb voor het drukken van boeken op kleine oplages, dit is dus tekst en foto's bij elkaar, en ik vind het afgeleverde resultaat bijzonder goed ... en nog betaalbaar als je bvb 10 of 50 boeken nodig hebt ... daar begint een drukker niet aan

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment

      Working...
      X