Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luchtfoto's uit paramotor trike

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luchtfoto's uit paramotor trike

    Hallo,

    Ik ben juist de aanbieding gekregen om gratis met
    een paramotor trike luchtfoto's en landschap foto's te maken.

    maar ik heb hier absoluut geen ervaring mee,
    zijn er mensen die mij kunnen helpen inverband met: - hoe ik mooi luchtfoto's maak
    - hoe ik dan het best mijn camera kan instellen

    het word in ieder geval niet makkelijk want ik moet alleen vliegen en tegelijk foto's maken, maar zo'n aanbieding laat ik niet voorbij gaan!
    alvast bedankt!

    grtjs,
    Pieter
    “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

  • #2
    Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

    niemand tips?.(;
    “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

    Comment


    • #3
      Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

      tenzij je wat ervaring hebt met zo een ding raad ik je aan te concentreren op het vliegen...

      of met een tweezitter gaan en je laten vliegen
      ik denk wel dat je zowat altijd mooie fotos gaat kunnen maken van op zo een ding aangezien je niet door een klein vuil venstertje moet schieten.
      Flickr
      Canon eos 450D
      ef-s 18-55 f3.5-5.6 is ~ ef-s 55-250 f4-5.6 is

      Comment


      • #4
        Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

        Pieter zei wel degelijk : "ik moet alleen vliegen"...

        Voor zover ik weet heb je je beide handen nodig om dit ding te sturen.

        Een mogelijke oplossing zou dan een helmcamera zijn, zoals skydivers die gebruiken...

        Comment


        • #5
          Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

          Heb je ooit al met zo'n ding gevlogen of is dit je eerste keer?

          Als je ook nog moet leren vliegen dan raad ik ten stelligste af ondertussen nog foto's te nemen. Of er staat een foto van je in de krant...
          Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

          Comment


          • #6
            Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

            @ pietersimons
            lijkt me best wel spannend. Heb je nog een of andere vergunning nodig om luchtfoto's te mogen maken?

            Groet Hans.

            Comment


            • #7
              Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

              Toen ik 10 jaar geleden aan zweefvliegen deed is ons altijd geleerd dat luchtfotografie uit een toestel VERBODEN was. (camera die toch mee ging moest eigenlijk verzegeld worden door de piloot)

              Maar wat was er toen nodig om je keerpunten te bewijzen, juist ja, een foto!
              (nu werkt men meestal met GPS-data loggers)
              Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

              Comment


              • #8
                Re: Luchtfoto's uit paramotor trike

                @iedereen;

                er is geregeld voor een duo vlucht zodat ik kan zitten.
                ze hadden er geen rekening meegehouden dat je een brevet nodig had.

                Ik heb geen vergunning nodig omdat het boven een bos gebied is en dus niet echt aan privacy schending kan doen.
                De vlucht is zelfs vooral bedoelt voor foto's

                Pieter
                “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

                Comment

                Working...
                X