Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geluidsprobleempje op pc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geluidsprobleempje op pc

    Hallokes,

    Iemand die me miss kan helpen?
    Kheb net m'n hoofdtelenfoon aangesloten (via usb) op m'n pc en dat werkte niet dadelijk, kzag hem wel tussen m'n keuzes staan (dus hoofdtelefoon, m'n boxen en nog iets) en die stond op die boxen en kheb dat per ongeluk weggegooid ofzo. Ik klikte op "niet gebruiken" zodat die m'n hoofdtelefoon zou nemen om geluid af te spelen...
    Maar nu ik m'n hoofdtelefoon heb uitgetrokken en pc opnieuw heb opgestart staan m'n gewone boxen er niet meer tussen. Enig idee hoe ik dit terug krijg of moet ik m'n boxen/software weer installeren die ik bij m'n boxen had zitten?

    Khoop dat het een beetje duidelijk is, want tekst is niet zo simpel tegenover je het verbaal kan uitleggen

    mvg en bedankt alvast
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: geluidsprobleempje op pc

    staan die boxen niet meer onder startknop / alle programma's ?

    Comment


    • #3
      Re: geluidsprobleempje op pc

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      staan die boxen niet meer onder startknop / alle programma's ?
      nee....ma ik heb de software toen ook niet geïnstalleerd of nu verwijdert eigenlijk....omdat die via usb werkt zou die die gewoon moeten herkennen.
      ma heb nu dus wel m'n usb hoofdtelefoon en 2 andere dingen die ik kan selecteren, ma niet m'n gewone "box"je. Allez als je gaat kijken bij geluid op je balk onderaan zie je een box als icoon staan....ik dus niet meer....ofwel m'n hoofdtelefoon of zoals nu een gewoon doosje precies van "realtek digital output" ma dus geen box.
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

      Comment


      • #4
        Re: geluidsprobleempje op pc

        ben mis....boxen zijn met gewoon groene en roze stekker en hoofdtelefoon is dus met usb! kheb die gewone stekkertjes er uitgetrokken en kga seffes opnieuw zien wat die doet als ik insteek!
        dan opent progje van realteck en moet ik dat effe allemaal goedkeuren enz....ma m'n boxen werken dus nog niet! rrrrrrrrrrrrrr prul!
        Last edited by vvm1; 22 juni 2010, 10:44.
        Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

        Comment


        • #5
          Re: geluidsprobleempje op pc

          Vermoed dat je win7 draait ?????
          Klik eens rechtonderaan op dat luidsprekertje en dan op opties en zet alle vinkjes uit
          Die usb word normaal auto herkend door win 7 dus speelt die daar ook na een sec of 5 vanaf.

          Comment


          • #6
            Re: geluidsprobleempje op pc

            Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
            Vermoed dat je win7 draait ?????
            Klik eens rechtonderaan op dat luidsprekertje en dan op opties en zet alle vinkjes uit
            Die usb word normaal auto herkend door win 7 dus speelt die daar ook na een sec of 5 vanaf.
            nee, vista.....maar heb net gewoon es de drivers opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij terug. zeer vreemd, want kheb die dus niet verwijdert, alleen gezegd "om ze niet te gebruiken". Ochja..kben al blij dat ik het terug aan het werk gekregen heb
            merciekes voor de hulp!
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

            Comment


            • #7
              Re: geluidsprobleempje op pc

              eind goed, al goed.

              Comment

              Working...
              X