Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

    'k kreeg zonet een mailtje.
    "" Beste Shopper ,

    Ikben de heer Steven John, de persoonlijke rekenplichtige aan de heer Anton Shopper ,een onderdaan van uw land, die wordt gebruikt om te werken met een oliebedrijf Firm ontwikkeling in West-Afrika. Hier in na wordt aangeduid als mijn cliënt.

    Op 04.21.2001, mijn cliënt, zijn vrouw en hun drie kinderen waren betrokken bij een auto-ongeluk langs autowegen sagbama. Alle inzittenden van het voertuig verloor jammer genoeg zijn er leeft. Sindsdienhebikeen aantal vragen gesteld om uw ambassade om een van mijncliëntenvindenuitgebreid familieleden dit ook geen resultaat heeftopgeleverd.
    Nadezeverschillendemislukte pogingen, heb ik besloten om zijnfamilienaam tetraceren viahet internet, aan elk lid van zijn familievandaar zoek ikcontact met uopgenomen. Ikhebcontactmet u om te helpen bij reparteeing het geld engoederenzijnachtergelaten door mijn cliënt voordat ze in beslag genomenenverklaardworden onderhouden door de bank waar deze enormedeposito'swerdeningediend.

    Debankwaarde overledene een rekening had getaxeerd op ongeveer $4.5milliondollarsheeft uitgegeven mij een bericht als zijnrekenplichtige omdenabestaanden te verstrekken of de rekening inbeslag genomen indekomende tien officiële werkdagen zijn. Daarhebiktevergeefs geweest bij het lokaliseren van de verwanten meer dan8jaarnu zoek ik uw toestemming om u te presenteren als denabestaandenvan deoverledene, omdat je dezelfde achternaam te hebbenzodat deopbrengst vandeze rekening ter waarde van $ 4,5 miljoendollar kanworden betaald te horen en dan jij en ik kan het geld te delen.

    Ik heb alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om een back-up elke andere claim die wij kunnen maken. Alles wat ik nodig is uw eerlijke samenwerking in staat te stellen ons te zien door middel van deze deal. Ik garandeer dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermt tegen eventuele schending van de wet.

    Stuur mij de volgende informatie:

    1, uw volledige naam:
    2, Uw Eigen beveiligd telefoonnummer:
    3, Uw beroep:
    4, uw kantooradres of huisadres:

    Bedankt en God Bless

    Met vriendelijke groet.

    Steven ""
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

    dit is gewoon de kans van je leven
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

      Volgens mij klopt dit verhaal wel. Helaas is zijn oliebedrijf dochter van BP en gaan zij mogen opdraaien voor de opruimingskosten in de golf van Mexico

      Comment


      • #4
        Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

        Je gaat nogal kunnen "shoppen" hé shopper. Mag er voor mij ook een lenske af ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Je gaat nogal kunnen "shoppen" hé shopper. Mag er voor mij ook een lenske af ?
          Met aangepaste computer !!!
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

            Heb ooit een gelijkaardige gehad, maar dan wel in beter Nederlands dan de jouwe.
            En ik moest snel reageren want hij was net voor zaken in het land, en dan kon hij dat direct regelen.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Met aangepaste computer !!!
              Ik hou je aan je belofte !
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                Ja, een goed gekozen nickname is het halve werk.

                Dat kan DEZE niet zeggen. Die krijgt alleen mails van Hot Marijke.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                  20 jaar geleden kreeg je ook al brieven uit Nigeria met scams.
                  Handgeschreven en gefrankeerd als luchtpost....
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #10
                    Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Ja, een goed gekozen nickname is het halve werk.

                    Dat kan DEZE niet zeggen. Die krijgt alleen mails van Hot Marijke.
                    Of anders van zijn collega's kappers Jimmy B en Albertôôôô.
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #11
                      Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                      Waarom vitten jullie nu over dat Nederlands. Dacht je nu echt dat ze dat in Nigeria op school kregen?
                      Zou je niet snel meewerken? Zij zijn al kosten aan het maken om jou geld te bezorgen.
                      Dus snel banknummers, identiteitskaartnummer, geboorteakte doorsturen.
                      Met wat geluk krijg je er nog 3 vrouwen en 12 kinderen bij. Eer je die allemaal proper op foto hebt, dat wordt werken hoor.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                        soms vraag ik me wel af , gezien die gasten zoveel moeite doen of ze er soms niet in slagen op die manier iemand op te lichten, wij lachen ermee maar ik denk wel dat er soms zijn die daar in mee gaan hoor....want als niemand daar in zou trappen denk ik wel dat ze het ginder rap zullen opgeven maar blijkbaar brengd het genoeg op om door te willen gaan...
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          soms vraag ik me wel af , gezien die gasten zoveel moeite doen of ze er soms niet in slagen op die manier iemand op te lichten, wij lachen ermee maar ik denk wel dat er soms zijn die daar in mee gaan hoor....want als niemand daar in zou trappen denk ik wel dat ze het ginder rap zullen opgeven maar blijkbaar brengd het genoeg op om door te willen gaan...
                          Naar het schijnt zegt 3% van de mensen altijd ja. Deze scams zijn vrij bekend, dus vermoed ik dat het wel een deel minder zal zijn hier, maar sommige mensen beginnen te dromen bij het zien van die bedragen. Zie ook het programma "De oplichters" onlangs op tv.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Naar het schijnt zegt 3% van de mensen altijd ja..
                            Dus 3% van de mensen is schrijnend naief?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Denken die nu echt dat we achterlijk zijn?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                              Dus 3% van de mensen is schrijnend naief?
                              Dat niet alleen
                              IQ

                              Comment

                              Working...
                              X