Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is er mis met de e-zines?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat is er mis met de e-zines?

    IK probeerde net op cuttingedge een kijkje te nemen, maar ik kreeg alweer (niet de eerste keer overigens) een 'de webpagina kan niet gevonde worden' bericht. Ook via google rechtstreeks naar een subpagina klikken lukt deze keer niet. Op Folkroddels is de site wel te bereiken, maar daar is er een verhuis naar een andere provider aan de gang, en rootsville.be is ook down voor een upgrade van de site. Topofmusic en Digg doen het dan tot nu toe weer wel altijd.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: wat is er mis met de e-zines?

    http://www.goddeau.com en http://www.wannabes.be FTW

    Comment


    • #3
      Re: wat is er mis met de e-zines?

      Ja, die ook... en er zijn er nog een paar zoals bvb. rootstime.be die ook meestal vrij vlot reageren.
      Je kan het ook zo bezien dat de zwaar bevraagde sites het gemakkelijkst last hebben daarvan uiteraard. Wat ik gek vind is dat alleen folkroddels.be communiceert daarover.
      Dus vroeg ik me eigenlijk ook een beetje af of het iets kon te maken hebben met je browser, provider,...
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: wat is er mis met de e-zines?

        Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        Ja, die ook... en er zijn er nog een paar zoals bvb. rootstime.be die ook meestal vrij vlot reageren.
        Je kan het ook zo bezien dat de zwaar bevraagde sites het gemakkelijkst last hebben daarvan uiteraard. Wat ik gek vind is dat alleen folkroddels.be communiceert daarover.
        Dus vroeg ik me eigenlijk ook een beetje af of het iets kon te maken hebben met je browser, provider,...
        Is mij ook op gevallen dat er een paar offline waren
        rootsville zelfs al een paar dagen kan ook al een week zijn
        maar musicinframe zit nog stevig in het world wide web

        Comment


        • #5
          Re: wat is er mis met de e-zines?

          Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
          Is mij ook op gevallen dat er een paar offline waren
          rootsville zelfs al een paar dagen kan ook al een week zijn
          maar musicinframe zit nog stevig in het world wide web
          Er wordt achter de schermen overal hard gewerkt blijkbaar... we zijn nog niet verlost van de e-zines. Gelukkig maar.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment

          Working...
          X