Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 GB Patch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 4 GB Patch

    This very little tool patches x86 executables in order to let them have 4GB (instead of only
    2) of virtual memory on x64 platforms. This tool comes very handy for applications which
    need a great amount of virtual memory like games, 3D renderization, multimedia etc.
    To gain these 2GB, you just have to use this tool to patch the executable (*.exe file) of
    the software you want to have these additional GBs of virtual memory. It can be used by
    clicking on it and choosing the file or through command line (e.g.: "4gb_patch file.exe").
    It automatically creates a backup copy of the original executable.



    Enkel voor 64 bit OS.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: 4 GB Patch

    Ziet er leuk uit.

    Helaas bewijst het voor mij nog maar eens hoe triestig het met die hele 64 bit hype gesteld is (voor de Windows machines alleszins).
    Ik laat 64 bit voor wat het is, tot het een beetje volwassen is. Wat nut heeft het om een 64 bit OS te draaien, dat al zijn winst verliest aan het werken in een compatibiliteitsmodus voor alle 32 bit programma's (en dat zijn ze bijna allemaal).
    OK, je hebt eventueel meer dan 3GB werkgeheugen ter beschikking. Maar da's dan ook tot nu toe vrijwel het enige lichtpunt.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: 4 GB Patch

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ziet er leuk uit.

      Helaas bewijst het voor mij nog maar eens hoe triestig het met die hele 64 bit hype gesteld is (voor de Windows machines alleszins).
      Ik laat 64 bit voor wat het is, tot het een beetje volwassen is. Wat nut heeft het om een 64 bit OS te draaien, dat al zijn winst verliest aan het werken in een compatibiliteitsmodus voor alle 32 bit programma's (en dat zijn ze bijna allemaal).
      OK, je hebt eventueel meer dan 3GB werkgeheugen ter beschikking. Maar da's dan ook tot nu toe vrijwel het enige lichtpunt.
      Dat vraagt tijd hoor. Het was niet anders bij de omschakeling van 16 naar 32 bit. Je kan niet verwachten dat alle software makers al hun produkten ineens perfect 64 bit compatibel hebben, niet in het minst omdat ze graag de kat uit de boom kijken om te zien of het nieuwe systeem wel aanslaat.

      Comment


      • #4
        Re: 4 GB Patch

        Nieuwe systeem ????
        AMD maakt sinds 1993 64 bit processoren voor PC's. Maar dat zinde Intel niet, (die er op dat moment nog geen had), en die zijn dan serieus beginnen lobbyen, met succes blijkbaar.

        Ik dacht dat 7 jaar in informatica een eeuwigheid was...
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: 4 GB Patch

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Helaas bewijst het voor mij nog maar eens hoe triestig het met die hele 64 bit hype gesteld is (voor de Windows machines alleszins).
          .../...
          OK, je hebt eventueel meer dan 3GB werkgeheugen ter beschikking. Maar da's dan ook tot nu toe vrijwel het enige lichtpunt.
          Maar maakt afhankelijk van uw configuratie en toepassingen voor bepaalde bewerkingen wel een gigantisch verschil uit.
          Neen, niet om hier een berichtje te typen ... daar zal dat niet veel aan doen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X