Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Central Park New York

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Central Park New York

    schitterend park en vooral groot,er valt altijd iets te beleven



  • #2
    Re: Central Park New York

    mooie locatie, mooie opname

    Maar, ik zie niets gebeuren. Je zegt dat er altijd iets te beleven valt. Waar dan? Ik mis een onderwerp en zie enkel achtergrond.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Central Park New York

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      mooie locatie, mooie opname

      Maar, ik zie niets gebeuren. Je zegt dat er altijd iets te beleven valt. Waar dan? Ik mis een onderwerp en zie enkel achtergrond.
      het onderwerp is het park zelf,de boom en zijn omvang in vergelijking met de kleine mensjes die daar lopen,het contrast met de gebouwen, en er valt altijds iets te beleven is louter een omschrijving van het park.Greets T

      Comment


      • #4
        Re: Central Park New York

        schitterend park en vooral groot,er valt altijd iets te beleven
        ja, vooral na zonsondergang. je mag blij zijn dat je er dan levend buiten komt.

        mooie compositie en goede overzichtsfoto.
        maar ik vraag me af of die bewerking echt wel nodig was.

        Comment


        • #5
          Re: Central Park New York

          Of de bewerking nodig was weet ik niet ,maar dit is nu eenmaal mijn ding ,mijn fotografie ,hier hou ik van en doe ik graag,als ik een fotoreis maak probeer ik zoveel mogelijk verschillende technieken uit en probeer een beeld van een plaats weer te geven zoals ik dit zie,ik heb daar 6 dagen op mijn eentje rondgedweild,ik heb daar geweldige avonturen beleefd(onder andere een fotoschoot met een israelische ster en ervoor betaald geweest) en mooie plaatjes kunnen maken ,ik raad deze toch wel veilige stad (veel veiliger of pakweg Brussel) aan iedereen die met fotografie bezig is zeker aan.bedankt voor reacties en er volgen zeker nog een aantal plaatjes New York

          Comment


          • #6
            Re: Central Park New York

            Ik hou wel van de manier waarop je dit hier aan ons presenteert.

            Comment

            Working...
            X