Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strobist dvd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strobist dvd

    Heeft er iemand deze dvd al eens gezien?
    DVD
    Zoja is het de moeite of niet?

    Alvast bedankt.

    Mvg

  • #2
    Re: Strobist dvd

    Hallo,

    ik heb deze liggen en vond hem alvast de moeite.

    Nu ik had wel al 2 jaar zijn site gevolgd waardoor ik al van veel op de hoogte was.

    't is een serieus babbelgat die meneer Hobby en zijn gedachtenprocessen zijn wel up-to-speed om te volgen indien je nog niks weet van belichting.

    De set bevat vanaf het begin uitleg over materiaal, de on location lighting is maf en zeer informatief...
    Website http://www.kristofpattyn.be

    a lotta canonstuff

    Comment


    • #3
      Re: Strobist dvd

      Ik heb hem ook gezien maar vond het eerlijk gezegd niet zo goed. Vond het nogal saai en traag.

      Ik heb de DVD "one light" ook gezien en die vond ik veel beter. Aangenamer om naar te kijken en na het kijken had ik meer zin om het te proberen. Terwijl ik die gevoel niet zo had met de strobist DVD.
      Informatie gewijs is het een goede DVD, maar op entertainment niveau vind ik het vrij zwak. De bonus videos die je erbij krijgt zijn beter en leuker om naar te kijken.
      Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
      website: http://www.hung.be
      facebook - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Strobist dvd

        Heb ze ook. Informatie....staat er genoeg op.
        Zeker niet te duur.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Strobist dvd

          Ik heb die ook gezien, vond hem ook maar redelijk saai. Hij duurt redelijk lang.
          De Onelight DVD is veel beter vind ik. Zach Arias is straight to the point, wat bij David Hobby veel minder is.

          Comment


          • #6
            Re: Strobist dvd

            *geeuw* Don't even remind me of this one.
            Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: Strobist dvd

              De info die hij geeft is 'incontournable' en broodnodig voor iedereen die de werking van licht goed wilt begrijpen, en daarom is deze dvd op dit vlak zeker aan te raden. Het probleem is dat hij er véél te véél rond zevert, en rond de pot draait. Het moet hem natuurlijk wel gegeven worden dat hij tracht een 'redelijk droge' materie toegankelijk te maken voor zoveel mensen als mogelijk. Zeker goede info, dat wel en veel minder teleurstellend dat bv de lighting dvd van Joey L.
              MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

              Comment


              • #8
                Re: Strobist dvd

                't is bij momenten wat traag, maar toch zeer goed! De meeste onderwerpen komen aan bod, veel meer dan zach arias... Alles wordt goed uitgelegd... aanrader!
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X