Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekendwerk vinden...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weekendwerk vinden...

    Als student die zich met fotografie (en andere hobby's) bezighoudt, zijn de centjes vaak een probleem... Ik doe wel vakantiewerk in juli en een deel van september, als je hiervan dan de helft spaart, is de rest natuurlijk even vlug uitgegeven als je het verdient hebt

    Ook doe ik weekendwerk (afwassen in de horeca) maar dit tegen het magere loontje van 7/uur... Na wat rondsnuffelen op het web ontdek je toch dat je wel wat meer kan krijgen voor (toffer) weekendwerk, en dus ben ik op zoek naar wat anders...

    Iemand een goed idee? Mijn interesses liggen bij IT en multimedia (dus een jobke als verkoper in bv selexion of photohall is perfect) maar hierin is weinig aanbod voor studenten... Ik zou dus graag weten of er onder jullie zijn die weekendwerk doen, en hoe je dit hebt gevonden

    Yannick

  • #2
    Re: Weekendwerk vinden...

    Vroeger ooit weekendwerk gedaan bij pimc toen ze nog cd-i's aan het testen waren. Ik weet niet of ze nu nog volk in dienst nemen om te testen ...

    Comment


    • #3
      Re: Weekendwerk vinden...

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Vroeger ooit weekendwerk gedaan bij pimc toen ze nog cd-i's aan het testen waren. Ik weet niet of ze nu nog volk in dienst nemen om te testen ...
      hmm ik kan het altijd eens nagaan... Bedankt!
      Nog ideetjes?

      Comment


      • #4
        Re: Weekendwerk vinden...

        vdab-site en dan specifiek op studentenjobs zoeken?
        Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

        Comment


        • #5
          Re: Weekendwerk vinden...

          Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk bericht
          vdab-site en dan specifiek op studentenjobs zoeken?
          Heb ik al gedaan maar dan vind je niet extreem veel buite de horeca, of ik moet er 100 km voor rijden

          Comment


          • #6
            Re: Weekendwerk vinden...

            7 euro toch wel heel weinig, mijn 17-jarige zoon heeft 9 euro per uur (ook horeca).
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Weekendwerk vinden...

              misschien is dit iets:

              Ik zal er niet verder over uitvallen het hoe en waarom, maar ik ga binnenkort stoppen met mijn opleiding, maar aangezien ik wel op mezelf woon en

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Weekendwerk vinden...

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                7 euro toch wel heel weinig, mijn 17-jarige zoon heeft 9 euro per uur (ook horeca).
                Ja als ik hoor wat vriende van mij verdiene (frituur, winkeltjes aant tankstation en broodjesbar), maarja daarmee dat ik op zoek ben naar wat anders...

                Comment


                • #9
                  Re: Weekendwerk vinden...

                  Een weekendjob in de IT ga je niet direct vinden, daar werken ze niet in 't weekend.

                  (oh, en bij de MediaMarkt computers staan verkopen is niet in de IT werken)

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weekendwerk vinden...

                    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Een weekendjob in de IT ga je niet direct vinden, daar werken ze niet in 't weekend.

                    (oh, en bij de MediaMarkt computers staan verkopen is niet in de IT werken)

                    Dave
                    pc's verkopen maakt me allemaal niet zoveel uit, zolang het maar niks meer met afwassen of eten te maken heeft, en liefst ietsje meer opbrengt

                    Comment

                    Working...
                    X