Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tanzania reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tanzania reis

    Mijn dochter gaat in oktober met een vriendin naar Tanzania. Ze gaan er o.a. de Serengeti bezoeken. Is er hier iemand die er al geweest is? En mocht dat zo zijn, wat zijn de ervaringen ? Wat zijn de do's en dont's?
    Bedankt op voorhand.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

  • #2
    Re: Tanzania reis

    Mis vooral de gamedrives in de vroege ochtend niet. Het is bizar om vast te stellen dat heel wat mensen een klein fortuin betalen om ginder te zijn, om daarna rustig uit te slapen, op het gemak te ontbijten en zo het beste deel van de dag te missen. Soms zijn de chauffeurs ook niet bijzonder tuk om bij zonsopgang al te vertrekken, maar als je je been stijf houdt, dan lukt het wel (hun fooi staat immers op 't spel).

    Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

    Comment


    • #3
      Re: Tanzania reis

      Ik weet dat cee37 onlangs naar Tanzania is geweest. Met Joker reizen (of KrisKras of konsoorten) geloof ik. Je kan hem altijd een PM sturen.
      Zijn reisverslag staat ook te lezen op zijn website.
      Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Tanzania reis

        Bedankt alvast voor de info.Als er nog meer zijn, laat maar komen.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment

        Working...
        X