Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SMS per telefoon ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SMS per telefoon ?

    Regelmatig krijg ik een telefoon van Belgacom, dat ik een sms of berichtje heb, ik haak dan meestal in , en als ik dan 1919 bel is het altijd van het nr.02 2022222 , spam per telefoon, of wat?
    Ter info, ik kan op mijn telefoon geen berichten lezen
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: SMS per telefoon ?

    Bericht helemaal beluisteren. Op 't eind krijg je de mogelijkheid om te wissen (als ik me niet vergis). Doe je dat niet, dan blijven ze proberen
    What if...

    Comment


    • #3
      Re: SMS per telefoon ?

      Dat is één van de 'comfort'diensten van Belgacom en kun je uitschakelen, ofwel on-line, ofwel door naar de klantendienst te bellen.

      Comment


      • #4
        Re: SMS per telefoon ?

        Hier ook

        ik onthou :
        "kwoot"
        Uw vaste lijn beschikt automatisch over de functie "PhoneMail™ Basic".
        Indien een oproep na een tiental beltonen niet beantwoord wordt, dan kan uw correspondent toch een boodschap achterlaten.
        Vervolgens poogt Belgacom gedurende twee dagen u deze boodschap te bezorgen.

        En de prijs ?
        De ontvangst en beluistering van een boodschap zijn volledig gratis.
        Om een boodschap voor een correspondent achter te laten, betaalt u de prijs van een nationaal telefoongesprek.
        "eind kwoot"

        en "kwoot"
        Nu die messenger kan je niet zelf beluisteren niet zelf activeren. Deze staat automatisch actief door belgacom, nu kan je hem annuleren en dit doe je door te bellen naar 080022800.
        "eind kwoot"
        berichten uit 2006, hopelijk is die 0800 lijn nog in dienst.
        Last edited by toerist; 16 juni 2010, 12:30.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: SMS per telefoon ?

          Hallo,

          Kan iemand mij uitleggen hoe je een sms vanaf een vaste Belgacomlijn verstuurd naar een gsm?
          Heb al gehoord van sms centrale verzenden 1717 maar wat betekent dat? moet je dan sms versturen door naar 1717 + gsm-nr en daarna het bericht of hoe zit dat ?
          (Ik heb onlangs een alarmsysteem geïnstalleerd en zou de alarmcentrale via vaste lijn sms willen laten versturen)
          Dank bij voorbaat &mvg,

          Comment

          Working...
          X