Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

?cursus doka?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ?cursus doka?

    hallo, ik heb 2 van de 3 jaar avonschool gevold bij syntra brugge.
    het 1e jaar was fantastisch, heel veel bijgeleerd maar dan hebben ze het 2e jaar verprutst door te veel herhaling en een mentaliteit van "trek je plan".
    nu ik een goeie basis digitale fotografie heb wil ik een andere richting uitgaan.
    ANALOGE fotografie
    ik heb al een doka gevonden, een pentax SPII en een canon ae1program.
    ik heb al heel veel op internet kunnen vinden over doka maar wil graag eerst wat praktijkervaring opdoen bij iemand met ervaring.
    ik zou graag een korte cursus volgen waar je appart doka kan leren zonder een volledige cursus analoge fotografie te moeten volgen zoals je nog kan in de academie van brugge.
    als er iemand is die zelf nog een doka heeft en mij eens een paar lessen kan geven zou dat ook zeer leuk zijn.
    liefst in de buurt van brugge.
    grts
    wannes

  • #2
    Re: ?cursus doka?

    dat vind ik een uitschuiver van syntra !
    in een goed lessenpakket BEGIN je toch met anloog en doka.
    digitale fotografie is nog altijd gebaseerd op haar analoge voorgeschiedenis.
    jammer dat ik ver van Brugge woon, anders kon ik je wel op weg helpen.
    heb een doka, die stof staat te verzamelen, maar ik kruip er "ooit" nog wel eens in.
    succes

    Comment


    • #3
      Re: ?cursus doka?

      Check eens op www.apug.org in het nederlandstalige forum.
      Ik werk nog steeds met de doka maar woon ook wat ver van brugge.

      -m-
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: ?cursus doka?

        Enkele jaren geleden ben ik overgestapt naar de digitale fotografie. Daarvoor was ik enkele tientallen jaren (ik ben al een ouwe) actief in de zwartwit doka. Ooit ga ik misschien nog weer eens echte zwartwit-vergrotingen maken maar...het is zoveel gemakkelijker en comfortabeler aan de pc dan in de doka.
        Mijn doka is goed ingericht en ik kan je wel helpen.
        Ik woon in het centrum van Zwevezele. Als je interesse hebt... laat iets horen!

        amafot

        Comment

        Working...
        X