Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen van een bouwwerf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen van een bouwwerf

    Hallo allemaal,

    Ik en mijn vriend zijn momenteel een huis aan het bouwen. Ik zou graag enkele mooie foto's van de bouwwerken trekken. Maar het lukt me maar niet om hier foto's van de trekken op een leuke manier. De foto's die ik tot nu toe getrokken heb zijn er allemaal die "iedereen" kan trekken...

    Hebben jullie tips voor mij om toch een beter resultaat te krijgen??
    Ik heb wel maar een compact fototoestel (DSC-W120 van Sony) maar denk dat het zelf hier toch wel moet lukken mits enkele tips!

    Alvast bedankt!!
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Fotograferen van een bouwwerf

    ik ben eigenlijk ook maar beginner en het is dus makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik zou op zoek gaan naar dingen die andere mensen niet zo dadelijk opvallen aan de werf of bepaalde patronen (muur, hijskraan)
    Je kan ook gaan kadreren door een venster of deur, met dieptezicht ofzo.
    gebruik ook eens een ongewoon standpunt (ga tegen de grond liggen of ergens heel hoog staan)

    Zoek misschien eens een paar voorbeelden hier tussen architectuur of op Zoom.nl

    dat is alles wat ik je kan zeggen en succes natuurlijk.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen van een bouwwerf