Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Softbox en statief op het vleigtuig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Softbox en statief op het vleigtuig

    Ik trek er een weekje op uit naar het zuiden.
    En zou mijn nieuw speelgoedje Westcost Apollo 28" willen uittesten met kleurgels, maar
    hoe zit dat met de statieven?
    Hoe vervoeren jullie die in het vliegtuig, in de bagage >in een pc buis of??? Gewicht is zeer belangrijk (heb al veel zware duikspullen bij - extra supplement).
    Wat mag er tegenwoordig in de handbagage qausi fototoestellen en 2 flitsers canon 580 exII , met of zonder batterijen?

    benieuwd naar jullie (recente) ervaringen en tips,

    Groetjes

    Frederik

  • #2
    Re: Softbox en statief op het vleigtuig

    ik heb al met apollo softbox en statieven gereisd, steek ze dan gewoon in een tas voor statieven... weegt niet zo veel.... of lumopro statiefje met een paraplu in de koffer...

    en handbagage, rugzak gevuld met meerdere flashes, toestel, lenzen, batterijen en PC
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Softbox en statief op het vleigtuig

      Ik heb zo'n "Hensel statieven zak" maar ben bevreesd dat de statieven "krom" gaan zijn als ze terug onder mijn ogen komen - lees > men gooit daar wel in en ombij de vlieghavens ...
      Zou zo graag zelfs mijn carbon statief meenemen maar vrees echt voor het ergste.

      Of is mijn vrees ten onrechte? Ooit bracht ik eens bambo planten mee uit het zuiden, extra verpakt met een groot etiket in alle talen = "voorzichtig - breekbaar" > - en dit afgeven aan een speciale ophaaldienst in de luchthaven die verzekerde dat het "zacht" behandeld zou worden, -we zaten in het vliegtuig en zagen onze bamboplanten in de laadruimte gooien !!

      Zo zie ik mijn statieven ook belanden. vandaar mijn vrees en vraag naar jullie ervaringen.

      Comment


      • #4
        Re: Softbox en statief op het vleigtuig

        Harde koffer waar je statieven inpassen
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Softbox en statief op het vleigtuig

          Tja de flitsstatieven zijn 90 cm lang ...

          Comment


          • #6
            Re: Softbox en statief op het vleigtuig

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederik10en Bekijk bericht
            Tja de flitsstatieven zijn 90 cm lang ...
            kleine lichte statieven kopen
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment

            Working...
            X