Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Durf ik wel... of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Durf ik wel... of niet

    Ik stond in twijfel of ik deze wel zou posten, persoonlijk vind ik het wel iets hebben, ben benieuwd naar jullie mening ...
    groetjes

    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

  • #2
    Re: Durf ik wel... of niet

    kvind dit wel een héél specialleken! prachtig gewoon! die omzetting naar wit/zwart en dan toch dat kleine gekleurde beestje...
    goed dat je hem dierf zetten

    groetjes
    hilde
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #3
      Re: Durf ik wel... of niet

      Ik vind hem wel leuk !

      In SC post je in de eerste plaats wat jij mooi vindt en wil "showen" niet persé wat anderen wensen of verwachten hé, goed "gedurfd dus"

      frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Durf ik wel... of niet

        Toffe plaat !
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: Durf ik wel... of niet

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

          In SC post je in de eerste plaats wat jij mooi vindt en wil "showen" niet persé wat anderen wensen of verwachten hé, goed "gedurfd dus"
          nou.......?

          Plaats hier je beste macro of close-up foto's welke je ter beoordeling wil tonen.

          Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
          Showcase is bedoeld voor de betere foto.
          Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.

          Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
          Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.

          maar vind dit wel leuk gedaan, al ben ik geen fan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Durf ik wel... of niet

            Ik vind het idee wel goed, maar het is een beetje zoeken naar het (verstopte) spinnetje.
            Ander standpunt, uitsnede of compo had een beter resultaat kunnen opleveren.
            Zeker de moeite waard om hier verder op te experimenteren

            Comment


            • #7
              Re: Durf ik wel... of niet

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Ik vind het idee wel goed, maar het is een beetje zoeken naar het (verstopte) spinnetje.
              Ander standpunt, uitsnede of compo had een beter resultaat kunnen opleveren.
              Zeker de moeite waard om hier verder op te experimenteren
              Het oorspronkelijke idee was die krul in het gras te tonen, het spinnetje heb ik pas later ontdekt
              Omdat het zo klein en onopvallend is kwam ik op het idee om het zo toch een beetje te laten opvallen

              Bedankt voor de reacties.
              grtjes, fabke
              Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

              Comment

              Working...
              X