Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe uitzicht verkenner wijzigen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe uitzicht verkenner wijzigen?

    als ik klik op startknop / mijn documenten, gaat de verkenner open.
    die ziet er niet uit zoals ik wil :
    in het rechterdeel van het scherm staat een lijst met de details van wat er zich onder "mijn documenten" bevindt. dat is goed.
    in het linkerdeel van het scherm staan een drie kleine kadertjes: "bestands en maptaken" "andere locaties" en "details".
    dat wil ik niet, die kadertjes.
    als ik dan bovenaan in de balk op het knopje mappen druk, krijg ik links in het scherm de boomstructuur van de computer.
    ik zou die boomstructuur graag daar standaard afgebeeld hebben.
    ik weet dat dat kan, maar weet niet meer hoe je dat doet.

    dank voor de tips.

  • #2
    Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

    Is dit niet hetzelfde probleem als dat van Macroshopper?

    In de veronderstelling dat deze vraag ook over XP gaat, zou het kunnen dat een nieuwe update van XP enige zaken gewijzigd heeft?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

      En als je Deze Computer opent (niet met schroevendraaier hé), daar alle settings zet zoals je wil, dan gaat naar Organiseren => Map- en zoekopties => Weergave => Toepassen op mappen ... helpt dit niet de instellingen te bewaren die je wil (voor zover ik de vraag correct begrijp).

      Dit is voor een Windows 7 maar bij XP is het gelijkaardig op misschien een benaming na.

      Of Configuratiescherm => Mapopties. Daar kunt ge ook een reeks instellingen aanpassen natuurlijk.

      Maar ik ben ook hier niet zeker dat ik je vraag goed begrepen heb en over welke Windows het gaat.
      Last edited by VerSeg; 12 juni 2010, 02:08.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

        Ik vind de verkenner die opent door CTRL+E nog altijd de handigste/snelste... veel handiger om door mijn computer te bladeren dan die welke opent door "Mijn documenten" te kiezen. Misschien ook bruikbaar voor TS?

        Sorry: moet zijn VLAGJE+E, niet CTRL+E (Zie hieronder).
        Last edited by VIM; 12 juni 2010, 02:29. Reden: Foutje in toetsencombinatie
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          Ik vind de verkenner die opent door CTRL+E nog altijd de handigste/snelste... veel handiger om door mijn computer te bladeren dan die welke opent door "Mijn documenten" te kiezen. Misschien ook bruikbaar voor TS?
          Probeer CTRL + E eens onder Windows 7.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

            OEPS! SORRY!!!
            Moet zijn VLAGJE+E.
            (Vlagje = de toets met het Windows logo vlagje tussen CTRL en ALT)
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #7
              Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

              Maar ik ben ook hier niet zeker dat ik je vraag goed begrepen heb en over welke Windows het gaat.
              ik denk dat je de vraag goed begrepen hebt.
              het gaat over windows XP.
              maar via de mapopties krijg ik op het eerste gezicht niet het gewenste resultaat.

              Moet zijn VLAGJE+E.
              (Vlagje = de toets met het Windows logo vlagje tussen CTRL en ALT)
              bedankt voor de tip, is wel even wennen maar misschien toch een goede oplossing.

              Comment


              • #8
                Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                bedankt voor de tip, is wel even wennen maar misschien toch een goede oplossing.
                Als je er een knopke voor wil ... staat ook onder Bureau-accessoires => Windows Verkenner. Dan kunt ge ook een snelkoppeling aanmaken op de taakbalk.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Als je er een knopke voor wil ... staat ook onder Bureau-accessoires => Windows Verkenner. Dan kunt ge ook een snelkoppeling aanmaken op de taakbalk.
                  DAT is de oplossing !
                  bedankt.
                  Als ik op de snelkoppeling klik, ziet de verkenner er exact uit zoals ik het wil.

                  Comment


                  • #10
                    Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

                    ...of hoe je in Windows op 5 verschillende manieren hetzelfde kan bereiken .
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

                    Comment


                    • #11
                      Re: hoe uitzicht verkenner wijzigen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                      ...of hoe je in Windows op 5 verschillende manieren hetzelfde kan bereiken .
                      Zeg nu nog dat ze bij Microsoft iedereen zijn goesting niet geven.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X