Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koffievlek?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koffievlek?

    Olie- ahum koffievlek?
    De beste oplossingen voor dit probleem mogen gerust hieronder gepost worden...

    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

  • #2
    Re: Koffievlek?

    - Vlekken van koffie met melk spoelt u in koud water uit. Daarna eventueel indeppen met huishoudzeep (zeep van Dove werkt erg goed) en vervolgens wassen volgens de wasvoorschriften.

    - Vlekken van koffie zonder melk behandelt u met een sopje van handwarm water.
    Voor oudere koffievlekken gebruikt u een sopje van handwarm water waaraan u een snufje zout toevoegt. Daarna doet u wat eigeel en glycerine op de vlek en laat dit een half uur staan. Spoel dit tot slot eerst met koud en daarna met handwarm water uit.

    - Bij gekleurde, wasbare stoffen helpt een melkbadje. Zodra de melk zuur geworden is, spoelt u de vlek met lauw water uit.

    - Koffievlekken op tapijt wrijft u in met zuivere glycerine. Dit breekt de bruine kleurstoffen af. Direct daarna veegt u de vlek na met water en ammonia. Probeer zo weinig mogelijk water te gebruiken.

    Succes!

    Bron: Google
    Meer foto's op Ingibjorg's Photobucket.
    Advies altijd welkom!

    Comment


    • #3
      Re: Koffievlek?

      Of je buigt een nadeel om in een voordeel

      A BP rep points out the up side to the oil leak: the fish are rich! SUBSCRIBE: http://www.youtube.com/user/UCBComedyIf you liked this video, check out more v...
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: Koffievlek?

        Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
        Olie- ahum koffievlek?
        De beste oplossingen voor dit probleem mogen gerust hieronder gepost worden...

        Palladio
        Wel grappig gemaakt, maar ik vind de realiteit daar zo triestig dat ik er niet echt mee kan lachen. Als er geld te scheppen valt dan zijn ze er vlug bij. Maar om hun troep op te kuisen ...

        Comment


        • #5
          Re: Koffievlek?

          Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
          Wel grappig gemaakt, maar ik vind de realiteit daar zo triestig dat ik er niet echt mee kan lachen. Als er geld te scheppen valt dan zijn ze er vlug bij. Maar om hun troep op te kuisen ...
          Hier ook. Criminelen van de ergste soort. Enkel dezen dragen pak en das ipv masker en Kalashnikov.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: Koffievlek?

            Ik kan er ook niet mee lachen.
            Een onwaarschijnlijke verspilling en een vervuiling waar generaties na elkaar de gevolgen van gaan dragen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Koffievlek?

              klik

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Koffievlek?

                't is inderdaad nie super lachwekkend,
                maar wel de realiteit! ge kunt bijna nie anders dan het belachelijk maken!
                want zeg es eerlijk, welk bedrijf kan het riskeren om 3 maanden (en oplopend) een gigantische milieuvervuiling te veroorzaken en het telkens te verprutsen.



                maar de Obama gaat ook niet vrijuit, een aantal belgische baggeraars kunnen daar vlot gaan helpen. dammen voor beschermde natuurgebieden, ...
                zelfs beweren ze da ze het lek kunnen dichten.
                maar een bepaalde wet staat dit niet toe! in een dergelijk land waar de president met 1 druk op de knop de halve wereld kan bestoken, is een wet aanpassen die een ferme ramp deftig kan inperken blijkbaar met iets moeilijker.
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Koffievlek?

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  't is inderdaad nie super lachwekkend,
                  maar wel de realiteit! ge kunt bijna nie anders dan het belachelijk maken!
                  want zeg es eerlijk, welk bedrijf kan het riskeren om 3 maanden (en oplopend) een gigantische milieuvervuiling te veroorzaken en het telkens te verprutsen.



                  maar de Obama gaat ook niet vrijuit, een aantal belgische baggeraars kunnen daar vlot gaan helpen. dammen voor beschermde natuurgebieden, ...
                  zelfs beweren ze da ze het lek kunnen dichten.
                  maar een bepaalde wet staat dit niet toe! in een dergelijk land waar de president met 1 druk op de knop de halve wereld kan bestoken, is een wet aanpassen die een ferme ramp deftig kan inperken blijkbaar met iets moeilijker.
                  Is ook al besproken in een ander topic.
                  Vanaf de 1ste dag had ik, niet alleen ik, het 'door' welk spel er gespeeld werd.
                  Ik hoop dat intussen iedereen weet wat er gaande is met BP.
                  Om 02:00 uur zal Obama een toelichting geven.
                  Als de VS zijn betreffende wetgeving niet aanpast krijgen we in de toekomst nog van dat.

                  Nu wordt het leuk.
                  BP en een paar andere hebben een veiligheidsplan waarin staat geschreven
                  dat ze gemakkelijk 200.000 vaten per dag kunnen opvangen.
                  Momenteel verliezen ze 60.000 vaten per dag.... en hoelang zijn ze al bezig om de boel te dichten??

                  't Wordt nog leuker.
                  In hetzelfde veiligheidsplan staat geschreven dat ze zelfs rekening houden met walrussen.
                  Ze hebben dus een plan dat rekening houdt met walrussen ...
                  Hahaha, de laatste walrussen in Golf van Mexico werden gesignaleerd zo'n 3 miljoen jaren geleden.
                  Nog drie andere oliemaatschappijen beschrijven net hetzelfde plus dat ze tot 200.000 vaten per dag
                  kunnen opvangen.
                  Vier grote oliemaatschappijen zoals Chevron, Philips, BP en eentje ontgaat me nu,
                  hebben een identiek plan of een kopie met telkens een andere hoofding en andere kleurtjes.

                  Verder beroepen ze zich op wetenschappers die al jaaaaren.... dood zijn.

                  Tel daarbij wat Björn Soenens zei op één vandaag.
                  Het zit ginds ook goed fout qua transparantie en goed bestuur.

                  De toespraak van Obama was verre van overtuigend.
                  En het zit er dik in dat zoals Katrina was voor Bush het nu BP wordt voor Obama.
                  Last edited by theokus; 16 juni 2010, 03:31.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment

                  Working...
                  X