Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

JEF DRIESEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • JEF DRIESEN

    halelulia,de jef heeft zich bekend gemaakt.

    Persoonlijk mailtje gekregen (met zelfde gegevens dan de eerste)
    Zij (inderdaad het is een female) zegt dat het haar spijt ,ze begrijpt niet wat haar bezielde,ze zat in een depresie .Ze volgde de SD van BD op de computer ,omdat ze ooit droomde van een carriere als model.

    Ik ben toch blij dat het misterie is opgelost en dat alle verdenkingen kunnen verdwijnen.Ik heb haar een mailtje retour gedaan en gevraagd of ze de volgende SD niet wil meewerken,bv als model.
    Hier heeft ze positief op geantwoord,maar model zag ze niet zitten,maar handenhulp wel.

    Ik heb haar ook beloofd dat de identiteit niet zal vrijgegeven worden,dus niet achter vissen!Ik los niets!

    Ik was wel van mening dat jullie allen dit moest weten,vooral vanwege de steun die ik van jullie kreeg.

    Koen

  • #2
    Allez vooruit !

    Ik ben blij dat dit achter de rug is, en ik ben nog blijer omdat gebleken is dat dit uiteindelijk niet door een BD'er werd geschreven...

    als Koen er zand over strooit, is het voor mij ook in orde !

    Stef

    ps. Zal mijn bericht aan Jef aanpassen...

    Comment


    • #3
      Awel, van mij krijgt ze de absolutie sé.

      Er zelf voor uitkomen als je iets "verkeerds" gedaan hebt, dat strekt tot eer.

      Hip hip hoera voor de "Jef" !!

      Comment


      • #4
        Het vraagt inderdaad moed om een fout te kunnen toegeven.
        "Jef" heeft in ieder geval mijn respect, en ik hoop dat het haar nu weer wat beter gaat.

        Ook hoed af voor Koen, die hier zijn groot hart weer eens laat zien.

        Eind goed, al goed

        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Allé een klein tikje op haar blote kont volstaat.
          Maar die eer komt volgens mij Kodoal toe.

          Comment


          • #6
            neen,ik denk dat ze meer behoefte heeft aan een schouder om op te huilen.

            Comment


            • #7
              Ook voor een schouder is ze welkom, tenslotte zijn we er ook voor elkaar.
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #8
                das de echte BD spirit triker.Als eenieder die gedachte eens in zijn digitaalkopje zou steken!!Er zouden veel onnodige negatieve topics geboren worden!!!

                Comment


                • #9
                  Het toond inderdaat moet om je prijs tegeven na iets (fout) gedaan te hebben, niet fout maar niet aardig.
                  en als (Jef) ze ook nog bij de volgende modellendag aan wezig durft te zijn zal het wel een toffe meid zijn met veel moed.
                  Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt voor dit berichtje, Kodoal.
                    Eind goed, al goed.
                    Fijn van de Jef om open kaart te spelen.
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kodoal
                      neen,ik denk dat ze meer behoefte heeft aan een schouder om op te huilen.
                      awel...dat is nu de spirit die ik graag zie bij de BD-ers.... ik heb dat weekendje gezien wat vriendschap kan doen...

                      zoals ze in turnhout zeggen... "da's ferm!"
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Stef
                        Ik ben blij dat dit achter de rug is, en ik ben nog blijer omdat gebleken is dat dit uiteindelijk niet door een BD'er werd geschreven...
                        Waar staat dat het GEEN BD-ster is?
                        Of bedoel je dat haar e-mail niet in de BD-spirit was?
                        Of weet jij meer dan wij?
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #13
                          zweer op mijn communiezieltje dat ik niets meer weet, en dat ik inderdaad zomaar vanuit de veronderstelling gegaan ben dat het geen BD-ster is...ik ken hier maar één model-bd-ster en denk niet dat zij zoiets zou doen

                          Stef

                          Comment


                          • #14
                            Er staat ook alleen maar dat ze graag model ZOU willen zijn, niet dat ze het is .
                            Trouwens, er zijn BD-leden genoeg die uitstekende geschikt zijn als model (zie Teddy )
                            Meer foto's op Mukblog

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jacki
                              Er staat ook alleen maar dat ze graag model ZOU willen zijn, niet dat ze het is .
                              Trouwens, er zijn BD-leden genoeg die uitstekende geschikt zijn als model (zie Teddy )
                              zeg, Inspectrice Gadget, is't genoeg ja !

                              Stef

                              Comment

                              Working...
                              X