Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WK 2010 Zuid-Afrike

    Hoog tijd voor een topic over het WK denk ik zo. De komende 4 weken beloven weer leuk te worden voor elke voetballiefhebber. Dan is het altijd interessant om wat meningen te delen over wedstrijden, blessures, doelpunten, rode kaarten,......

    Mijn favoriet om het tornooi te winnen is Argentinië maar uiterraard hoop ik dat Engeland heel ver zal geraken.
    Last edited by fcr-boy; 9 juni 2010, 15:54. Reden: Typfout
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Re: WK 2010 Zuid-Afrike

    Holland...Holland....Holland....Holland.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: WK 2010 Zuid-Afrike

      Als rasechte Belg supporter ik natuurlijk ook voor Nederland

      Al denk ik dat Brazilië of Argentinië met de beker naar huis gaan..
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: WK 2010 Zuid-Afrike

        Mij kan het géén kl*ten schelen wie er wint of verliest, en ik ben al dat gezever in de kranten over dat bekerke al ferm moe.
        " Over het paard getilde vedettekes die daar efkes tweemaal 3 kwartier op een grasveld achter een balleke lopen te hollen " mij zegt het niks.
        Ik ben al blij dat het enkel op de VRT is dat ze zich daar zo intens mee bezig houden en dan kan ik rustig op mijn andere vlaamse zenders blijven kijken naar wat mij wél interesseert. Foei dat voetbal"SPEL", geef mij maar wieler"SPORT" !

        Comment


        • #5
          Re: WK 2010 Zuid-Afrike

          Spijtig dat België niet deelneemt. Met zijn spelers van Afrikaanse origine was dat beslist een home-wedstrijd geworden.
          Bij ontstentenis: hup Holland go! maar opgelet voor de vrijschoppen.

          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: WK 2010 Zuid-Afrike

            Ik denk dat Nederland het toch minstens tot in de kwartfinale gaat schoppen, iets wat ze imho toch wel verdienen gezien hun enorm talent.

            Ik hoop echter op een finale Argentinië-Brazilië, dat zou nog eens wat zijn een onuitgegeven droomfinale.

            Vandaag nog sterke verhalen gelezen in de krant over de politiek ginds van het stadion bouwen. Het gaat er daar niet altijd kosher aantoe.

            Comment


            • #7
              Re: WK 2010 Zuid-Afrike

              Eviva Espana...

              Man als je ziet wat er daar aan talent rondloopt...
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Eviva Espana...

                Man als je ziet wat er daar aan talent rondloopt...
                Ook mijn grote favoriet, en de finale tegen....................juste, Olland.


                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                  Ik als Nederlander mag het natuurlijk niet zeggen, maareh..Ik denk dat we er zoals gewoonlijk zo ongeveer halverwege er weer uit liggen.
                  Wij hebben al jaren niet meer van toplanden kunnen winnen zij het incidenteel.

                  Bij mij geen Oranje vlaggen en toeters, Ik geef trouwens meer om een goede film s'avonds als ik eerlijk mag zijn.

                  Maar ik vind het wel toch jammer dat de Rode Duivels de laatste Toernooien niet meegedaan hebben, Een wedstrijdje tussen onze lage landen heeft altijd toch wel een apparte sfeer.
                  Last edited by Lion31cybershot; 10 juni 2010, 15:15.
                  Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.

                  Comment


                  • #10
                    Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    Ik denk dat Nederland het toch minstens tot in de kwartfinale gaat schoppen, iets wat ze imho toch wel verdienen gezien hun enorm talent.

                    Ik hoop echter op een finale Argentinië-Brazilië, dat zou nog eens wat zijn een onuitgegeven droomfinale.

                    Vandaag nog sterke verhalen gelezen in de krant over de politiek ginds van het stadion bouwen. Het gaat er daar niet altijd kosher aantoe.
                    Ze hebben hun arrogantie afgelegd zoals ze die hadden in het verleden.
                    En ze zullen zoals gewoonlijk goed starten en halverwege stranden

                    De Duitsers zijn gedaald tot een menselijk niveau.
                    Ben benieuwd hoever ze zullen geraken.

                    Ik hoop echter dat geen Europese ploeg met de beker gaat lopen.
                    We hebben al genoeg
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ze hebben hun arrogantie afgelegd zoals ze die hadden in het verleden.
                      Oh nee hoor, Op tv mischien maar stap maar eens een Hollands cafe binnen.
                      Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.

                      Comment


                      • #12
                        Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lion31cybershot Bekijk bericht
                        Oh nee hoor, Op tv mischien maar stap maar eens een Hollands cafe binnen.
                        Ok maar ik bedoel de spelers
                        Heb de afgelopen veertien dagen 's avonds een aantal wedstrijden gezien die
                        de Duitse tv uitzond. (was wel redelijk laat).
                        Voor mij een beetje eten en drinken onder meer met het "Wonder van Bern"...
                        in 1954 met als trainer Sepp Herberger.
                        De "bende" slappelingen (?) van de eerste helft veranderde in wonderboy's
                        tijdens de tweede helft door inspuitingen met amfetamines.
                        Zes spelers zijn later overleden door die geïnfecteerde spuit.

                        De Duitsers zijn nog gekker dan de Nederlanders.
                        Van beide landen zullen wel minder supporters aanwezig zijn.
                        Mensen houden de knip op de beurs he.

                        ** lees in de media vandaag dat er maar de helft van de toeristen wordt verwacht
                        gezien de "veiligheid".
                        Last edited by theokus; 10 juni 2010, 16:26.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Van beide landen zullen wel minder supporters aanwezig zijn.
                          Mensen houden de knip op de beurs he.
                          Ja, dat ook maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met lijfbehoud, er heerst in Zuid-Afrika nou niet bepaald een veilig sfeertje voor blanken volgens de berichten en als witte Europeaan zit je daar toch niet zo lekker in je vel als thuis achter de flat-screen.

                          Nou weet ik zelf niet echt of er echte reden tot zorg is als je daar loopt maar echt aantrekkelijk is het niet om er naar toe te gaan, ik merk althans dat de drijfveer bij mijn landgenoten om de koffers te pakken kleiner is dan bij de andere keren.
                          Al mijn foto's zijn gemaakt van gerecyclede pixels.

                          Comment


                          • #14
                            Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lion31cybershot Bekijk bericht
                            Ja, dat ook maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met lijfbehoud, er heerst in Zuid-Afrika nou niet bepaald een veilig sfeertje voor blanken volgens de berichten en als witte Europeaan zit je daar toch niet zo lekker in je vel als thuis achter de flat-screen.

                            Nou weet ik zelf niet echt of er echte reden tot zorg is als je daar loopt maar echt aantrekkelijk is het niet om er naar toe te gaan, ik merk althans dat de drijfveer bij mijn landgenoten om de koffers te pakken kleiner is dan bij de andere keren.
                            We zullen het met zekerheid weten als alles voorbij is
                            Er is wel een oefenwedstrijd geweest waar geweld bij te pas kwam.
                            De reden was dat de FIFA geen veiligheid wilde voorzien....
                            De aanwezige, locale agenten konden het dus niet aan.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: WK 2010 Zuid-Afrike

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              We zullen het met zekerheid weten als alles voorbij is
                              Er is wel een oefenwedstrijd geweest waar geweld bij te pas kwam.
                              De reden was dat de FIFA geen veiligheid wilde voorzien....
                              De aanwezige, locale agenten konden het dus niet aan.
                              Volgens de Zuid-Afrikaanse voetbalbond was het de schuld van de Fifa die te veel gratis tickets zou verdeeld hebben.
                              GO ON...BE A TIGER!!!

                              Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                              Comment

                              Working...
                              X