Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

    Vanmiddag ben ik erin geslaagd om op een bierkaartje te landen met mijn telegeleide helikopter.
    Heb eerst wat moeten oefenen op een koelbox en een brooddoos. :d

    Heb enkele weken geleden zo'n S107 helikopter gekocht van een kennis die via via aan een aantal exemplaren geraakt is.

    Het is reeds mijn derde helikopter maar (weet niet of het aan mij ligt ), deze gaat na een drietal weken nog steeds mee.
    De vorige heli's: Picooz en Swift waren na de eerste crashes reeds kapot.

    Reden van de goede werking is dat hij volledig in metaal is en gyroscopisch werkt (een elektronisch stabiliteitssysteem). Heb al veel gecrashed, en ie blijft werken.


    Edit mod : Je mag enkel eigen foto's tonen, deze werd daarom achter een linkje geplaatst.
    Last edited by sampijl; 9 juni 2010, 20:39.

  • #2
    Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

    Ha,
    en ik die dacht dat ik de enige "speelvogel" (pun intended) was



    de Free Spirit van Nine Eagles

    zal op vaderkensdag juist 1 jaar oud zijn

    leuk speelgoed

    Christiaan
    Last edited by cvcaelen; 9 juni 2010, 07:38.
    Fuji Digitaal fototoestel

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

      nu een camera eronder
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

        deze speelvogel heeft er wel eens mee door de planten van zijn mama gevlogen

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

          Zouden die ook ondersteboven kunnen vliegen ? Kan ik eindelijk mijn gazon maaien vanuit mijn ligstoel

          Tjerri

          Comment


          • #6
            Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

            Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
            Zouden die ook ondersteboven kunnen vliegen ? Kan ik eindelijk mijn gazon maaien vanuit mijn ligstoel

            Tjerri
            daar bestaan al dingetjes voor. aanzetten en na een tijdje terug afzetten. je gazon zou dan gemaaid moeten zijn. ik dacht dat er zelfs waren die zelf hun zak gingen ledigen als hij vol is

            ik denk wel niet dat je onder die heli's veel meer dan een klein compactje kan hangen. en die hebben vaak geen afstandsbediening
            veel oefenen en dan een groter exemplaar kopen hé
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • #7
              Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

              aha dit is wel mijn terrein :-)

              naast vooral auto's heb ik ook 2 heli's.
              1 fixed pitch (honeybee) en 1 coaxiaal ( Blade MCX)

              zo'n coaxiaal is makkelijk te vliegen, voor mij toch, zo'n grotere met fixed pitch al iets veel moeilijker... en dan kan je nog naar een collective pitch.

              voor een goed en goedkoop indoor modelletje moet je eens naar de solo (pro) kijken.


              Grts !

              Comment


              • #8
                Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

                Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat de TS zich hier registreerde en een topic opende, louter om reclame te maken voor z'n eigen helicopterhandeltje... Kortom: SPAM!

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

                  Hey juppekes

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat de TS zich hier registreerde en een topic opende, louter om reclame te maken voor z'n eigen helicopterhandeltje... Kortom: SPAM!

                  Mvg,
                  Frederic
                  Ik had ook al zo'n gedacht
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindelijk een goede telegeleide binnenhuis helikopter gevonden!

                    Oeps, excuseer voor de commotie.
                    Is inderdaad een kennis (collega) die deze verkoopt, maar absoluut niet mijn bedoeling om dit forum te hiervoor uit te buiten. Ik vond het een leuke topic om aan dit chit-chat forum toe te voegen.
                    Ik zal de link verwijderen, zodat de reguliere chit-chat alsnog kan doorgaan

                    Comment

                    Working...
                    X