Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3s of Canon 5D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3s of Canon 5D

    Beste,


    mss kunnen jullie me uit deze impasse helpen.
    Ik werk al jaren met Nikon maar nu begin ik te twijfelen. ik moet een nieuwe cam kopen maar ik kan niet kiezen tss deze 2.
    verschillen die mij doen twijfelen zijn de meer megapixels canon, sneller, goedkoper.

    thnx

    ccf

  • #2
    Re: Nikon D3s of Canon 5D

    ik zie helemaal niet in hoe je kan twijfelen tussen een D3s en een 5DmkII
    waarom bvb geen D700?
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3s of Canon 5D

      tja dat is ook een mogelijkheid. dus dit dilemma wordt nog groter. een Nikon D3s , D700 of een canon 5d

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D3s of Canon 5D

        waarom twijfel je aan nikon??
        al es een d3s in je handen gehad?
        mss helpt dit ook wel iets: klik

        of dees: klik

        ik zou het wel weten.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D3s of Canon 5D

          aantal megapixels doet je twijfelen? er zijn niet veel soorten fotografie die winst maken met nog meer megapixels. meer megapixels is ook minder fotonen per fotogevoelige cel op de sensor, en dus minder presteren bij weinig licht. da's waarom de D3X lagere iso's aankan dan de D3

          je bent gewend met nikon te werken .. ik geef je op een blaadje dat je gaat content zijn met zowel de D700 als de D3s. Ik heb een D3, en elke keer dat je die in je hand neemt, is dat een plezier om te werken.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D3s of Canon 5D

            Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht