Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iphone 4

    De specs staan nu op de website van apple: http://www.apple.com/iphone/specs.html en http://www.apple.com/benl/iphone/features.html
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

  • #2
    Re: Iphone 4

    Nu nog wachten op de aankondiging van Mobistar...
    Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

    Comment


    • #3
      Re: Iphone 4

      Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
      Nu nog wachten op de aankondiging van Mobistar...
      en deze keer bijna 1000€ klaarleggen?
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Iphone 4

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        en deze keer bijna 1000€ klaarleggen?
        Je moet er iets voor over hebben.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Iphone 4

          Ik had ook zo iets van, is dit alles???
          En ja, hij zal duur zijn.
          Maar, kopen we hem? Ja, want we willen toch de nieuwste gadgets?

          Comment


          • #6
            Re: Iphone 4

            post verwijderd
            Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 18:51.

            Comment


            • #7
              Re: Iphone 4

              Hij zit ieder geval beter in elkaar als de huidige Iphone die vrij snel haarscheurtjes vertoont. IOS 4 ziet er al een stuk beter uit als 3. Multitasking is toch wel een must.

              Zelf heb ik geen behoefte aan een telefoon met Windows Mobile Crashing. Heb HTC gehad van mijn werk was al vaker aan het rebooten dan me Winddoos flaptop (ook werk). Zit nu opgezadeld met een Nokia (e72) Disconnecting People. Heb mijn werkgever verzocht om een Iphone deze wordt niet ondersteunt door IT. Heb er zelf een bij gekocht en exchange Mail/agenda/contacten alles draait er op. Wel met Jailbreak anders kun je de telefoon net zo goed als baksteen gebruiken

              Maar ieder heeft gelukkig zijn eigen mening en ervaring met een toestel anders zouden we allemaal met de zelfde rondlopen

              Hier zal de nieuwe Iphone er over een tijd vast wel een keer komen
              Last edited by Superdaantje; 8 juni 2010, 19:54.

              Comment


              • #8
                Re: Iphone 4

                Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                Hij zit ieder geval beter in elkaar als de huidige Iphone die vrij snel haarscheurtjes vertoont. IOS 4 ziet er al een stuk beter uit als 3. Multitasking is toch wel een must.
                Geen iPad dus?

                Ik moet zeggen dat ik ook wel tempted ben. Mijn gsm is ondertussen al 5 jaar oud.

                Comment


                • #9
                  Re: Iphone 4

                  De Ipad komt van zelf zodra er een goede Jailbreak is en officieel verkrijgbaar is in NL. Wellicht koop ik Ipad of Iphone wel in China met mijn vakantie (je weet maar nooit met mij)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iphone 4

                    Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                    Hij zit ieder geval beter in elkaar als de huidige Iphone die vrij snel haarscheurtjes vertoont. IOS 4 ziet er al een stuk beter uit als 3. Multitasking is toch wel een must.

                    Zelf heb ik geen behoefte aan een telefoon met Windows Mobile Crashing. Heb HTC gehad van mijn werk was al vaker aan het rebooten dan me Winddoos flaptop (ook werk). Zit nu opgezadeld met een Nokia (e72) Disconnecting People. Heb mijn werkgever verzocht om een Iphone deze wordt niet ondersteunt door IT. Heb er zelf een bij gekocht en exchange Mail/agenda/contacten alles draait er op. Wel met Jailbreak anders kun je de telefoon net zo goed als baksteen gebruiken

                    Maar ieder heeft gelukkig zijn eigen mening en ervaring met een toestel anders zouden we allemaal met de zelfde rondlopen

                    Hier zal de nieuwe Iphone er over een tijd vast wel een keer komen
                    Tiens gij werkt precies bij mij
                    Ik ben wel geïnteresseerd hoe je die mail/agenda/contacten hebt in orde gekregen
                    Zonder een vat te geven aan die van IT he

                    Slu !

                    Tjerri

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iphone 4

                      ben lang de iphone aan het overwegen geweest, maar de toestellen zijn gewoon veel te duur, heb me dan een HTC desire gekocht met android en ben héél tevreden (heb ook itunes nergens voor nodig )

                      ik snap niet waarom er zo'n grote prijsverschillen zitten tussen de modellen met enkel de capaciteit als verschil, terwijl geheugen helemaal niet de grootste kost is van zo'n toestel. nu kan ik gewoon kaartjes erin steken van de capaciteit die ik wens
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iphone 4

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                        Tiens gij werkt precies bij mij
                        Ik ben wel geïnteresseerd hoe je die mail/agenda/contacten hebt in orde gekregen
                        Zonder een vat te geven aan die van IT he

                        Slu !

                        Tjerri
                        In de meeste situaties dient er op exchange pushmail aan te staan voor jou account of men werkt met groepen in de AD. (afhankelijk van de Exchange/Domain configuratie) aangezien dit alles al aanstaat voor mijn andere smartphone, was het voor mij een kwestie van account gegevens, juiste exchange server en domain opgeven.

                        Nadeel van dit alles, men verwacht dat je ook buiten kantoor tijd acteert op e-mail, maar dat wist ik van te voren "Het Nieuwe Werken"
                        Last edited by Superdaantje; 8 juni 2010, 22:14.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iphone 4

                          Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                          In de meeste situaties dient er op exchange pushmail aan te staan voor jou account of men werkt met groepen in de AD. (afhankelijk van de Exchange/Domain configuratie) aangezien dit alles al aanstaat voor mijn andere smartphone, was het voor mij een kwestie van account gegevens, juiste exchange server en domain opgeven.
                          Aha ! Effe gaan snuffelen in de settings van mijn huidige HTC. 't Leven kan (soms) eenvoudig zijn

                          Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                          Nadeel van dit alles, men verwacht dat je ook buiten kantoor tijd acteert op e-mail, maar dat wist ik van te voren "Het Nieuwe Werken"
                          Ge werkt dus ècht bij mij he

                          Tjerri

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iphone 4

                            Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                            Zelf heb ik geen behoefte aan een telefoon met Windows Mobile Crashing. Heb HTC gehad van mijn werk was al vaker aan het rebooten dan me Winddoos flaptop (ook werk).
                            Weet niet wat jij allemaal doet met je apparatuur, maar ik heb in de afgelopen 4 jaar geen mobile crash meegemaakt. Ook met Win XP en 7 geen problemen.

                            Weet je zeker dat je Apple ook niet aan het crashen krijgt
                            Groeten,

                            Albert Jan

                            Website AJH
                            lidnummer: BD0371NL

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iphone 4

                              Hallo,

                              Ik heb nu een half jaar een iPhone 3Gs en ben er toch al in geslaagd om sommige applicaties te doen crashen ... (oa Safari) zodat een totale herstart noodzakelijk was.
                              Maar voor de rest, mijn iPhone = en als OS4 er dan binnenkort op kan, dan is het helemaal

                              PS op mijn PC's draait XP, Vista en weldra Windows 7

                              Jaja
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X