Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurlijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natuurlijk

    ... geplukt kunstwerkje uit de natuur.


    En nu wachten op een natuurlijke goedkeuring
    Groeten, hogteneer
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Natuurlijk

    ik vind dit zeer mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Natuurlijk

      hier kan ik fantastisch bij fantaseren wat het voorstelt

      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: Natuurlijk

        Mooie natuurlijke plaatjes lust men niet Ik zal het nooit meer doen
        Oprechte dank aan de 2 reacties
        hogteneer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Natuurlijk

          Jawel, dat blijf je doen.
          Je zoekt, je vind en of anderen daarop reageren heeft geen belang.
          Ik heb zo vaak weinig gehoord....en denk dan altijd dat ze perplex achter het scherm zitten
          Natuurlijk is het leuk als de reacties niet op je scherm passen maar de foto wordt daar niet beter van.
          Met de foto zelf heb ik niet zo veel, maar dat is persoonlijk. Het doet me nogal plastic aan en voor mijn gevoel ontbreekt er iets. Daar kun je verder niets mee maar ik vind toch dat je het moet blijven doen !!
          Groeten, Petra

          Comment


          • #6
            Re: Natuurlijk

            mooi natuurlijk beeld ... compo ok; met de kleuren heb ik het moeilijk ... ik hou van meer dynamische kleuren
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

            Comment


            • #7
              Re: Natuurlijk

              Ik heb al een aantal keren gekeken en ik wist niet wat te zeggen/denken.
              Herkenbare zaken in combinatie met - inderdaad - fantasieaanjagers.
              Mijn algemene indruk is een fotografisch overdreven kijk op troebel water.
              Maar het is mij te druk, geen rust, ondanks dat het me wel intigreert.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Natuurlijk

                Het doet me nogal plastic aan
                Dat vind ik juist fascinerend aan dit beeld.
                want je wéét dat het puur natuur is, maar het geeft een andere indruk.

                Comment


                • #9
                  Re: Natuurlijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Dat vind ik juist fascinerend aan dit beeld.
                  want je wéét dat het puur natuur is, maar het geeft een andere indruk.
                  Er zijn dus toch nog mensen op BD die de natuur kennen en deze weten te appreciëren De meesten hebben wel oog voor allerlei "beestjes", dat is ieders volste recht en daar is een medium voor. Maar de natuur is ruimer - veel ruimer. De natuur is een fenomeen op zichzelf en herbergt een schat aan creativiteit door de natuur zelf voor ons gecreëerd : als we tenminste de moeite doen om te kijken, te ontdekken.
                  Uiteraard moet je dit niet graag zien, maar aan onzin heb ik noch iemand anders een boodschap.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natuurlijk

                    Ik zou willen dat ik de wereld zo zou durven bekijken, betasten, vastleggen. Als kind heb ik
                    het gekund, daar ben ik wel zeker van. Maar ergens heb ik het verloren, en ben blij dat ik
                    het hier mag terugzien.

                    Comment

                    Working...
                    X