Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De oude smidse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De oude smidse

    Kijk ook eens op TrappistBier Beleven : Aktief genieten van een Trappistbier

  • #2
    Re: De oude smidse

    interessant onderwerp.
    kan de bewerking niet zo smaken, de belichting wordt er heel plat door.
    er zit weinig volume meer in het onderwerp.
    zou ook iets meer afstand hebben genomen, zodat er nog wat van de omgeving bij staat.

    Comment


    • #3
      Re: De oude smidse

      Fraaie vertoning want ik maar denken dat een oude smidse hamer en aanbeeld was. Leuk
      om iets bij te leren. (Zoals je zelf ook kunt doen met de tips van control Z.)

      Comment


      • #4
        Re: De oude smidse

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Fraaie vertoning want ik maar denken dat een oude smidse hamer en aanbeeld was. Leuk
        om iets bij te leren. (Zoals je zelf ook kunt doen met de tips van control Z.)
        Was ook mijn gedacht. Wat we hier zien is een draaibank en dat is volgens mij niet echt het gereedschap van een smid. Voor mij is de foto beter dan de titel.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: De oude smidse

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          interessant onderwerp.
          kan de bewerking niet zo smaken, de belichting wordt er heel plat door.
          er zit weinig volume meer in het onderwerp.
          zou ook iets meer afstand hebben genomen, zodat er nog wat van de omgeving bij staat.
          Volledig eens. En je diafragma niet vergeten in verband met diepte en scherpte. Weet ook niet wat deze bij architectuur doet ?
          Goede poging
          grt.hogteneer
          Last edited by G.R.; 7 juni 2010, 10:19.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: De oude smidse

            Eerlijk gezegd vind ik die foto helemaal niet mis hoor.
            Mooie harmonie in kleuren en zo'n draaibank stond echt wel in een oude smidse, kijk maar, die wordt nog aangedreven met een riem.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: De oude smidse

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Eerlijk gezegd vind ik die foto helemaal niet mis hoor.
              Mooie harmonie in kleuren en zo'n draaibank stond echt wel in een oude smidse, kijk maar, die wordt nog aangedreven met een riem.


              Grtz, RF
              Ik volg hier , ik vind hem ook

              Groeten

              Joeri
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

              Comment


              • #8
                Re: De oude smidse

                er hangt een reukje van tonemapping aan de foto? juist?

                Comment

                Working...
                X