Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neist point (Isle of skye).

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neist point (Isle of skye).

    Deze foto is de enige van een 100 tal foto's van Neist point die nog goed genoeg was om niet in de prullemand te belanden. Het was die dag grijs en af en toe ook nat. Na een tijdje was de zon achter de bewolking net sterk genoeg om wat meer kleur in het water en op de rotsen te toveren. De 10 stops nd filter die ik gebruikt heb voor een 30sec belichtingstijd geeft als neveneffect nog wat extra warmte.Er is nog heel wat nabewerking gedaan met PS om dit resultaat te bekomen....hij is dus niet zo uit mijn toestel gerold. Tis te hopen dat jullie hem kunnen smaken

















    Canon 5DmkII + Efs 10-22@17mm + B+W110ND
    Iso 100 , f18 , 30sec.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

  • #2
    Re: Neist point (Isle of skye).

    Ik vind hem wel heel erg geslaagd hoor
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: Neist point (Isle of skye).

      Zeker geslaagd !

      Mooi hoe het licht van uit die vuurtoren vertrekt
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Neist point (Isle of skye).

        toffe foto, leuk om naar te kijken. echt goed gedaan
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: Neist point (Isle of skye).

          Mooie foto!
          http://kadoosje.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Re: Neist point (Isle of skye).

            en of die kan smaken
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Neist point (Isle of skye).

              het is dan wel jammer als je op zo een mooie locatie bent en wat zeker 1 van jou doelstellingen moet geweest zijn om daar foto's te maken in ander klimaatomstandigheden dat je daar dan zo een grijs weer treft... Toch kan je in elk weertype een foto maken.Dit bewijst deze foto maar weer eens.
              Dat extra bewerking in CS kan je wel gebruiken en het resultaat vind ik meer dan geslaagd.
              Ik mis hier wel een beetje dat de zee tegen de rotsen beukt ....Had een dramatischer effect mogen hebben.
              Voor de rest vliegt deze niet even hoog voor mij als je goudklompen.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Neist point (Isle of skye).

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                het is dan wel jammer als je op zo een mooie locatie bent en wat zeker 1 van jou doelstellingen moet geweest zijn om daar foto's te maken in ander klimaatomstandigheden dat je daar dan zo een grijs weer treft... Toch kan je in elk weertype een foto maken.Dit bewijst deze foto maar weer eens.
                Dat extra bewerking in CS kan je wel gebruiken en het resultaat vind ik meer dan geslaagd.
                Ik mis hier wel een beetje dat de zee tegen de rotsen beukt ....Had een dramatischer effect mogen hebben.
                Voor de rest vliegt deze niet even hoog voor mij als je goudklompen.
                Is waar maar ook deze foto is tot in de puntjes verzorgd en is zeker een mooie plaat geworden.

                gr.ron.
                http://exhi-fotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Neist point (Isle of skye).

                  Ik ben ervan overtuigd dat er tussen die 100 beelden dat je hebt verwijderd, foto's tussen zitten waarvan ik zou willen dat ik ze had gemaakt

                  Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
                  Is waar maar ook deze foto is tot in de puntjes verzorgd en is zeker een mooie plaat geworden.

                  gr.ron.
                  Volledig mee eens

                  greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Neist point (Isle of skye).

                    Sterke plaat , met prachtige kleuren .
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Neist point (Isle of skye).

                      Ik ga er van kwijlen. Maar ik ben dan ook een absolute fan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Neist point (Isle of skye).

                        Cool
                        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                        BD1614BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Neist point (Isle of skye).

                          Mooie foto. Prachtig hoe het lijnenspel in de rotsformaties de aandacht naar de vuurtoren leiden...


                          Jacobus
                          Zenfolio

                          Comment


                          • #14
                            Re: Neist point (Isle of skye).

                            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                            ... Tis te hopen dat jullie hem kunnen smaken
                            de bescheidenheid zelve

                            topplaat man
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Neist point (Isle of skye).

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              Er is nog heel wat nabewerking gedaan met PS om dit resultaat te bekomen....hij is dus niet zo uit mijn toestel gerold. Tis te hopen dat jullie hem kunnen smaken
                              Als je ze zo hier op het scherm tovert, dan mogen ze wat mij betreft zelfs als 'drollen' in je toestel zitten

                              Je blijft me telkens verbazen met zo'n meesterwerkjes!!

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X