Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aldi pc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aldi pc

    zou de nieuwe pc van de aldi nog wat zijn?

    T'is gewoon om tekstverwerking en soms een een foto te bewerken met cs4.
    Er zit nu 3 gb geheugen in zou je die kunnen uitbreiden?
    Weet er iemand of de geluidskaart onboad zit?

  • #2
    Re: aldi pc

    Klik eens op die rode knop met meer info
    Geen geluidskaart enkel onboard eentje, wil niet zeggen dat die slecht is hoor.
    Gebruik zelf een onboard geluid hier

    Comment


    • #3
      Re: aldi pc

      Kan je gerust kopen, 3 jaar garantie. Zelf heb ik nooit problemen gehad met aldi pc's en ja, er zit een geluidskaart in verwekt in het moederbord.
      8 kanaals High Definition Audio alleen in combinatie met geschikte luidsprekersystemen of je kan ook gewoon met twee boxjes luisteren.
      Mvg, drh

      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

      Comment


      • #4
        Re: aldi pc

        Veel waar voor weinig geld. Daar kan je nooit aan bedrogen zijn.

        Comment


        • #5
          Re: aldi pc

          van de geluidskaart zal je geen last ondervinden, de grafische chip daarentegen zal je niet te zwaar moeten belasten.

          sporadisch CS4 draaien geeft natuurlijk geen enkel probleem, maar verwacht er geen wonderen van. verder een toppie pc voor weinig geld!
          Sony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
          Webite

          Comment


          • #6
            Re: aldi pc

            grafische chip is idd niet de best!
            maar zit op mobo => is uit te schakelen in den bios.
            een 150 euro extra voor een grafische kaart en 't is opgelost
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: aldi pc

              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              grafische chip is idd niet de best!
              maar zit op mobo => is uit te schakelen in den bios.
              een 150 euro extra voor een grafische kaart en 't is opgelost
              Mag je dat ding eigenlijk openschroeven zonder je garantie te verliezen? Eigenlijk zit er niet zoveel in dat ding, vermits alles on-board zit. Als je je garantie dreigt te verliezen kan je beter zelf eentje laten samenstellen bij de pc boer. Denk niet dat je ver uit de buurt van die prijs zal zitten.

              Comment


              • #8
                Re: aldi pc

                daar zou ik nie zo zeker van zijn.

                kast rond de 50 euro maar mss geen kaartlezer in de voorkant enzo
                mobo 75à100 (sound en lan on board kan zo geen kwaad)
                processor 100
                voeding 50à100
                ram 100
                hdd 100 euro
                vga 150
                muis en toetsenbord pak ook 50 à 60

                prijzen heb ik niet opgezocht maar doorgans is een aldi pc zeer goed geprijst tegenover eenzelfde configuratie bij een fotoboer.
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: aldi pc

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  daar zou ik nie zo zeker van zijn.

                  kast rond de 50 euro maar mss geen kaartlezer in de voorkant enzo
                  mobo 75à100 (sound en lan on board kan zo geen kwaad)
                  processor 100
                  voeding 50à100
                  ram 100
                  hdd 100 euro
                  vga 150
                  muis en toetsenbord pak ook 50 à 60

                  prijzen heb ik niet opgezocht maar doorgans is een aldi pc zeer goed geprijst tegenover eenzelfde configuratie bij een fotoboer.
                  Ben even beginnen tellen. Je hebt gelijk, het kost wel iets meer. Die vga kaart mag je wel niet meerekenen, want deze zit ook niet in de aldi pc. Dat was net het probleem eigenlijk. Kast en voeding samen heb je wel voor 100 euro. De rest is wel een stuk duurder, maar je hebt dan ook wel iets beter materiaal.

                  De vraag was dus of je die aldi pc kan openschroeven zonder de garantie te verliezen.
                  Is de voeding zwaar genoeg om er een betere grafische kaart in te steken.
                  En heeft het moederbord een deftig slot om die kaart op volle kracht te laten werken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: aldi pc

                    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Ben even beginnen tellen. Je hebt gelijk, het kost wel iets meer. Die vga kaart mag je wel niet meerekenen, want deze zit ook niet in de aldi pc. Dat was net het probleem eigenlijk. Kast en voeding samen heb je wel voor 100 euro. De rest is wel een stuk duurder, maar je hebt dan ook wel iets beter materiaal.

                    De vraag was dus of je die aldi pc kan openschroeven zonder de garantie te verliezen.
                    Is de voeding zwaar genoeg om er een betere grafische kaart in te steken.
                    En heeft het moederbord een deftig slot om die kaart op volle kracht te laten werken
                    .
                    yep das dan ook weer de vraag.
                    voor mij zijn de goedkope aldi pc's goed om kinderen op te laten klooien, als ze een pc maar nodig hebben voor de gewone dingen.
                    de aldi pc's die gaan naar de 7à8 euro zijn meestal ferm goed voor hun geld.
                    daar moet je ook niks aan veranderen.

                    ivm garatie heb ik geen idee, maar vrees ervoor. ze zullen wel zeggen dat er niet compatibele hardware inzat.
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: aldi pc

                      Als je niet de snelst mogelijke pc nodig hebt, dan is dit zeker geen slechte keuze.

                      Als je al direkt aanpassingen wil doen omdat deze computer niet voldoet aan je eisen, dan koop je beter een andere. Wil je een betere computer, laat dan deze maar in de winkel staan.

                      Ik gebruik al jaren Aldi-computers, en heb er nog nooit problemen mee gehad (dit is de derde, de vorige is 7 jaar oud, en die werkt nog prima).


                      Ik zie hier berekeningen van de kostprijs (van de onderdelen), maar blijkbaar vergeet iedereen het besturingsprogramma, dat is ook niet gratis (toch niet als je Windows 7 wil).
                      Voor 400 euro zal je geen betere computer vinden, voor de meeste mensen is deze computer meer dan voldoende.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: aldi pc

                        Er zit nu 3 gb geheugen in zou je die kunnen uitbreiden?

                        Comment


                        • #13
                          Re: aldi pc

                          Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
                          Er zit nu 3 gb geheugen in zou je die kunnen uitbreiden?
                          Met Win 32bit is dat nutteloos: die doet met alles wat meer is... niets.
                          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                          Oók wandelen met GPS?

                          Comment


                          • #14
                            Re: aldi pc

                            zelf samenstellen kost inclusief windows € 474,75 bij tones (excl. assamblage). Als je er een linux-bakje van wil maken mag ja daar nog eens € 108,00 van aftrekken (alhoewel dat hier niet kan wegens cs4).
                            http://www.mimoza.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: aldi pc

                              Oorspronkelijk geplaatst door ichigo Bekijk bericht
                              van de geluidskaart zal je geen last ondervinden, de grafische chip daarentegen zal je niet te zwaar moeten belasten.

                              sporadisch CS4 draaien geeft natuurlijk geen enkel probleem, maar verwacht er geen wonderen van. verder een toppie pc voor weinig geld!


                              Is die grafische kaart dan zo slecht dat hij CS4 niet aankan?? Of is dat wel een beetje overdreven.
                              Ik denk sowieso dat ik al zeker zoveel heb aan die CS2 moest het nodig zijn.

                              Ik heb nu een medion inmiddels 6 jaar oud, ik weet niet eens welke grafische kaart hier in zit? kan me iemand zeggen waar ik die informatie kan vinden, en of ik er met de nieuwe pc op vooruitga?

                              bedankt.
                              ps ook niet vergeten dat medion drie jaar garantie geeft, is dat met de pc boer ook zo?

                              groeten Sensor
                              Groeten Sensor

                              Comment

                              Working...
                              X