Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is er aan de hand met Purlut?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is er aan de hand met Purlut?

    Het is niet de eerste keer dat er problemen zijn rond Purlut, nogthans zijn zijn ingerichte SD's telkens tot de puntjes in orde.
    Blijkbaar zijn er nu weer strubbelingen en is de geplande volgende SD Brussel afgelast of uitgesteld.

    Ik (en ongetwijfeld) vele anderen hebben hiervan een berichtje gekregen. Graag zou ik toch ook eens van de andere (BD) kant hiervan iets horen waar het probleem zou liggen zodat er een oplossing kan komen.
    Voor ik enige conclusies trek zou ik toch graag beide standpunten kennen, alhoewel dat hier op BD niet altijd gemakkelijk is...
    Ik merk dat er al een aantal berichten verwijderd zijn maar dit is, volgens mij, iets dat niet enkel tussen Purlut en BD gaat maar ook de rest aangaat.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

    Ik vind hem niet meer terug in de ledenlijst?!
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • #3
      Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

      Inderdaad
      Raar, het kan zijn dat hij gebanned is aangezien hij 3x een bericht wou posten waarmee de forumleiding blijkbaar niet akkoord was maar ik dacht dat je dan toch in de ledenlijst blijft staan (met markering Banned of zo)...
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

        Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
        Inderdaad
        Raar, het kan zijn dat hij gebanned is aangezien hij 3x een bericht wou posten waarmee de forumleiding blijkbaar niet akkoord was maar ik dacht dat je dan toch in de ledenlijst blijft staan (met markering Banned of zo)...
        FYI
        IK kwam toevallig op een post van Purlut waar hij als BANNED gekenmerkt staat.

        Nerdi
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

          zie uitleg fwd.fotospotter.be

          Comment


          • #6
            Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

            Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            FYI
            IK kwam toevallig op een post van Purlut waar hij als BANNED gekenmerkt staat.

            Nerdi
            Dan is hij nu terug vrijgelaten: klik!

            Laat ons hopen zónder enkelband.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

              misschien met een muilband

              edit: grapje hé Wim
              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

              Comment


              • #8
                Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                misschien met een muilband

                edit: grapje hé Wim
                tja, de nagel op de kop. En vermits Wim niet van muilbanden houdt.

                Toch spijtig dat omwille van een (te) strakke toepassing van reglementen (wat het goed recht is van de forumleiding, we zijn hier immers te gast) een heel mooi initiatief ten onder is gegaan.

                Toch bedankt Wim voor de prachtige fotouitstappen.
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                  Als ik de reglementen lees, heb ik nooit gemerkt waar Purlut foutief was in het plaatsen van zijn topic. Misschien kan daar nog duiding over gebracht worden voor eventuele andere mensen die iets willen organiseren?

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                    Als ik de reglementen lees, heb ik nooit gemerkt waar Purlut foutief was in het plaatsen van zijn topic. Misschien kan daar nog duiding over gebracht worden voor eventuele andere mensen die iets willen organiseren?
                    Voila, voor zover ik het zie staat daar ook nergens iets over in de reglementen en vind ik het een heel rare beslissing. Daarom dat ik het hier ook navraag om een reactie vanuit de forumleiding te krijgen. Maar ik denk dat dit weer, eens te meer, ijdele hoop zal zijn.
                    Men slaagt er hier telkens weer in om mooie initiatieven te kelderen...
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                      dan kunnen jullie met iets meer dan hen!
                      geen groene bol meer voor jullie naam en 't is ook gedaan
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                        Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                        Voila, voor zover ik het zie staat daar ook nergens iets over in de reglementen en vind ik het een heel rare beslissing. Daarom dat ik het hier ook navraag om een reactie vanuit de forumleiding te krijgen. Maar ik denk dat dit weer, eens te meer, ijdele hoop zal zijn.
                        Men slaagt er hier telkens weer in om mooie initiatieven te kelderen...
                        en als men daar dan commentaar opgeeft zal men snel je post wissen
                        men kan blijkbaar niet tegen enige tegenspraak

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                          Terechte vraag: http://forum.belgiumdigital.com/f22/...ml#post2717173

                          Hoe zit het nu allemaal?




                          ps: me niet van naïviteit beschuldigen, ik weet ook wel beter hoor!

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                            en als men daar dan commentaar opgeeft zal men snel je post wissen
                            men kan blijkbaar niet tegen enige tegenspraak
                            heel terechte opmerking van Gert1971

                            Dat heb ik zopas nog gemerkt.
                            Ik schreef een kleine kritische opmerking in dit topic over de manier van modereren op BD.
                            En hup, als de bliksem werd mijn comment gewist en het topic gesloten.
                            Het is me hier een clubje wat.
                            Arm BD toch.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat is er aan de hand met Purlut?

                              Men dreigt constant met een ban als men het niet direct kan halen met woorden of als je maar iets of wat kritiek tegen "hun" durft uiten
                              ik beroep me op het artikel 25 en 19 van de grondwet
                              dat gaat over persvrijheid (waar ik onder val als journalist/fotograaf en over vrij mengingsuiting)
                              maar blijkbaar kent het bestuurd van BD die bepaalde artikels niet.
                              dat ze eerst die artikels eens goed doorlezen voordat ze dreigen met een ban (vooral artikel 19)
                              en zomaar vrije meningsuiting wissen en bepaalde topics zomaar op slot gooien
                              dan bestaat er nog altijd het recht van antwoord
                              (zie wet van 8 juli 1961 en het vlaams dectreet hierover van 2003)
                              Last edited by Gert1971; 28 juni 2010, 15:17.

                              Comment

                              Working...
                              X