Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Word 2010 probleem ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Word 2010 probleem ...

    Hallo,

    Ik heb Office 2010 professional gekocht en deze geïnstalleerd op zowel de Acer desktop (Vista 64 bit) als op de Acer laptop (XP). Ik gebruik beiden nooit tegeleijkertijd.

    Op beide computers draaide de beta-versie van Office2010 en die draaide op beide PC's zonder problemen (naast Office XP).

    Bij het installeren van de officiële versie van Office 2010 heb ik eerst de beta van Office 2010 verwijderd, daarna Office XP verwijderd, een registerscan uitgevoerd met CC Cleaner en de HD gedefragmenteerd.
    Daarna de officiële Office 2010 geïnstalleerd.

    Op de desktop met Vista geen enkel probleem - alles werkt correct.
    Op de laptop werkt ook alles perfect, behalve Word2010: die wil niet opstarten en geeft een "cryptische" foutmelding. Daarna sluit het programma zichzelf.

    Dan maar het volgende gedaan:
    - Office 2010 "herstel" uitegvoerd: geen verbetering
    - Office 2010 gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
    - Office 2010 gedeïnstalleerd, registerscan, defragmenteren en opnieuw geïnstalleerd: geen verbetering
    - Office XP geïnstalleerd en laten upgraden naar 2010: geen verbetering
    - Office XP geïnstalleerd en Office 2010 daarnaast: geen verbetering
    Kortom, bijna de hele reutemeteut ...

    Gek dat de beta zonder problemen werkte en de officiële niet wil starten.
    Zijn er ergens "bestanden" achtergebleven?
    Gek dat alles behalve Word 2010 wel werkt ...

    Iemand hier ervaring mee?
    Ik zou graag nog even wachten met een nieuwe installatie van Windows want de huidige configuratie heeft nogal wat tijd in beslag genomen

    Alvast dank bij voorbaat ...
    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Word 2010 probleem ...

    Misschien niet direct een antwoord voor je probleem.

    Ik heb geen MS Office, maar Open Office.
    Werkt zonder problemen.
    Gedaan met het gezever van Microsoft.
    Even uitgebreid en helemaal gratis.

    Comment


    • #3
      Re: Word 2010 probleem ...

      Kan je de foutmelding geven
      Last edited by Guest13; 2 november 2010, 23:10. Reden: foutmelding

      Comment


      • #4
        Re: Word 2010 probleem ...

        draait er service pack 3 op je Windows XP? is dit niet het geval zou het een reden kunnen zijn waarom je Office niet werkt. Voer eens alle updates uit.
        Moet Office geactiveerd worden? Heb je een versie die op meerdere pc's kan werken?
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: Word 2010 probleem ...

          Oorspronkelijk geplaatst door witte mol Bekijk bericht
          draait er service pack 3 op je Windows XP? is dit niet het geval zou het een reden kunnen zijn waarom je Office niet werkt. Voer eens alle updates uit.
          Moet Office geactiveerd worden? Heb je een versie die op meerdere pc's kan werken?
          Even meedenken..

          In dat geval zou Excel, etc ook niet werken he.

          Maar zonder foutmelding is het moeilijk zoeken hoor..
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Word 2010 probleem ...

            Wat je eventueel kunt doen is JV Powertools installeren en daarmee eerst eens het register opruimen.
            Daarna zou ik specifiek zoeken op de term office 2010 in de register zoeker.
            Natuurlijk eerst Office 2010 volledig van de pc verwijderen.


            Opstartvenster.


            Dit is het popup venster om specifiek naar alle register ingangen en register sleutels te zoeken.

            Voor je Office opnieuw installeerd uw OS controleren op updates.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Word 2010 probleem ...

              geef toch de fotmeldeing anders is het raden naar....
              Last edited by Guest13; 2 november 2010, 23:11. Reden: foutmelding

              Comment


              • #8
                Re: Word 2010 probleem ...

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Word2010: die wil niet opstarten en geeft een "cryptische" foutmelding.
                Gaarne de exacte foutmelding. Dat zal wonderen doen !

                Groet,

                Jan

                Comment


                • #9
                  **********..

                  niet van toepassing..
                  Last edited by Guest13; 2 november 2010, 23:13. Reden: geen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Word 2010 probleem ...



                    Comment


                    • #11
                      Re: Word 2010 probleem ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht


                      Giechel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Word 2010 probleem ...

                        Voorzitter, heb je er bij stilgestaan dat je hier openlijk verkondigt dat je software illegaal gebruikt ?
                        Maar ik denk niet dat die foutmelding daar iets mee te maken heeft hoor.

                        Ik adviseer om Advanced Uninstaller eens te downloaden en installeren. Je kan het 20 dagen uitproberen en het werkt perfect.
                        Installeer dan de 2010 terug en verwijder hem via dat programma. Als er gevraagd wordt om te herstarten, niet doen. Wel op volgende klikken in de uninstaller, dan gaat het prog op zoek naar "leftovers", zaken die blijven hangen in het register. Hopelijk is het probleem dan opgelost.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Word 2010 probleem ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          Gedaan met het gezever van Microsoft.
                          Van zever gesproken.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Word 2010 probleem ...

                            Hallo,

                            Sorry voor de late reply, maar een bezoekje aan Maastricht heeft langer geduurd dan voorzien (lees, de winkels waren open tot 21 uur ).
                            Ik ga morgen op zoek naar die foutmelding - vind ze nu even niet.
                            XP heb ik steeds up-to-date gehouden, dus daar kan het - normaal gezien - ook niet aan liggen.
                            Alvast heel erg bedankt voor de reacties tot op heden en sorry voor de late reply.

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Word 2010 probleem ...

                              Hallo Nete,

                              Niks illegaals hier, ik mag de software op meerdere PC's gebruiken - zolang ik ze maar niet gelijktijdig gebruik.
                              Geen probleem dus met mijn "openbaringen"

                              Jaja

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Voorzitter, heb je er bij stilgestaan dat je hier openlijk verkondigt dat je software illegaal gebruikt ?
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X