Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CD hoes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CD hoes

    Iemand een idee hoeveel te vragen voor het gebruik van een foto voor een cd hoesje ?
    Het groepje is niet echt bekend.

  • #2
    Re: CD hoes

    Gewoon een foto die je al hebt? Dan zou ik zeggen gratis en ergens je naam op het boekje.
    Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
    Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

    Comment


    • #3
      Re: CD hoes

      Eerst even oplage vragen, en daarna pas beslissen over wel of niet geld vragen voor de foto

      Je geeft zelf al aan dat het groepje niet enorm bekend is, dus duizenden cd's zullen ze niet verkopen waarschijnlijk, verwacht niet dat je veel centjes zal kunnen vangen hiervoor.

      Hoe dan ook wel iets op papier zetten ... als ze later wèl bekend worden en alsnog een paar honderd duizend cd's gaan verkopen in 'herdruk', dan zou ik er wel voor zorgen dat je op dat moment een correcte vergoeding krijgt, dus netjes op papier zetten hoe en waarvoor de foto gebruikt mag worden en voor welk oplage, als dit later aangepast wordt moet het contract herzien worden ... stel je voor dat ze volgend jaar jouw foto voor de affiche van hun optreden in het sportpaleis gebruiken bvb ...

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: CD hoes

        Ja, da's waar Lambocars. Alles netjes op papier en als zij zwaar mochten gaan verdienen dan ik ook een beetje.

        Comment

        Working...
        X