Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Tardis has Landed.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Tardis has Landed.



    ..........................................

    groetjes,

    Helen
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: The Tardis has Landed.

    rommelig/slordig en storende vertekening.
    scherpte OK.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: The Tardis has Landed.

      Ik begrijp inderdaad wel die knipoog naar Dr.Who, maar vind het geheel ook niet echt mooi. Zou het alleszins meer rechttrekken, denk ik, en zeker de hoek van dat gebouw links laten verdwijnen. Ik vrees echt dat dat de foto niet gaat redden.
      Veel dichter bij die "Tardis" misschien, gezien dat toch je onderwerp is?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: The Tardis has Landed.

        Kan de visie en standpunt van de auteur volgen. Architectuur gekoppeld aan een dagelijkse straatervaring. Goed licht en sfeer. Heb er dus een andere mening over
        grt.hogteneer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: The Tardis has Landed.

          Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
          Kan de visie en standpunt van de auteur volgen. Architectuur gekoppeld aan een dagelijkse straatervaring. Goed licht en sfeer. Heb er dus een andere mening over
          grt.hogteneer
          Ik kan akkoord gaan met de opmerkingen dat de hoek van het gebouw aan de linkerkant weg zou moeten gelaten worden. En ook met de opmerking dat de foto rechtgetrokken moet worden.

          maar de foto rommelig en slordig noemen vind ik een totaal verkeerd opmerking. Het verhaal achter de foto vind ik wel leuk.

          bewerking vind ik ook mooi.

          Over en smaak en kleur kun je moeilijk discussiëren, maar aan de manier waarop er soms commentaar gegeven word kan er nog veel veranderd worden. nuja, zo wijk ik waarschijnlijk te ver af.

          Comment

          Working...
          X