Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoëgne tijdens de lente

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoëgne tijdens de lente

    Fotootje van een twee weken geleden. Een super zonnig weekend, maar als je in het bos gaat fotograferen dan is het beter gewoon bewolkt. Overdag swingden de contrasten de pan uit, enkel 's morgens héél vroeg kon ik wat fotograferen. Aan het ganse weekend heb ik dus eigenlijk maar dit ene deftige plaatje over gehouden.

    Last edited by * Fuse *; 3 juni 2010, 08:28.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Hoëgne tijdens de lente

    Mooi plaatje ! Door die draaibeweging word je werkelijk de foto in gezogen
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Hoëgne tijdens de lente

      knappe plaat

      Comment


      • #4
        Re: Hoëgne tijdens de lente

        Het is een erg moeilijke rivier om goed beeld te brengen....zelf bij een bewolkte hemel zonder contrastrijk licht. De foto die je hier laat zien bewijst dat het toch mogelijk is Meestal wil menig fotograaf zoveel van deze rivier en omgeving mee in de foto proppen waardoor je achteraf als kijker niet goed weet waar je met je ogen moet blijven. Denk dat deze stroom makkelijker te vatten is met een langere tele en door enkel te concentreren op een kleiner stukje. Het beeld eigelijk vereenvoudigen als het ware.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Hoëgne tijdens de lente

          Heel knap, net één of andere fantasy-wereld. Ik verwacht elk ogenblik een hobbit of trol die vanachter een rotsblok komt kijken.

          Comment


          • #6
            Re: Hoëgne tijdens de lente

            Voor mij ook heel geslaagd
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment


            • #7
              Re: Hoëgne tijdens de lente

              [QUOTE=* Fuse *;2688718]Fotootje van een twee weken geleden. Een super zonnig weekend, maar als je in het bos gaat fotograferen dan is het beter gewoon bewolkt. Overdag swingden de contrasten de pan uit, enkel 's morgens héél vroeg kon ik wat fotograferen. Aan het ganse weekend heb ik dus eigenlijk maar dit ene deftige plaatje over gehouden.

              't is dan wel een mooi plaatje hé.

              Comment


              • #8
                Re: Hoëgne tijdens de lente

                De draaikolk slorpt hier helemaal mijn aandacht op...Ik ben er nog niet uit..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Hoëgne tijdens de lente

                  Gezien de omstandigheden zeker mooi vastgelegd maar kan aannemen dat dit niet de gemakkelijkste periode is om dat te doen. Schaduw en hard licht zorgen constant voor een licht-aan, licht-uit effect zeker bij mooi weer. Knap vastgelegd
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  X