Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het dopingfietske van Cancellara

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het dopingfietske van Cancellara

    Om de één of andere reden krijg ik hier de link niet geplaatst, maar tik in youtube maar eens " bike with engine cancellara" in en bekijk het filmpje maar eens.

    Het zal wel nooit meer kunnen bewezen worden maar er lijkt hier weer flink wat str..t aan de knikker te zijn. Als je op deze manier iemand uit de geschiedenisboeken houdt dan noem ik dat wraakroepend .. maar ja bewijs het weer maar eens
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

  • #2
    Re: het dopingfietske van Cancellara

    Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
    Om de één of andere reden krijg ik hier de link niet geplaatst, maar tik in youtube maar eens " bike with engine cancellara" in en bekijk het filmpje maar eens.

    Het zal wel nooit meer kunnen bewezen worden maar er lijkt hier weer flink wat str..t aan de knikker te zijn. Als je op deze manier iemand uit de geschiedenisboeken houdt dan noem ik dat wraakroepend .. maar ja bewijs het weer maar eens
    Dit weet ik al een paar weken Erwin
    't Gaat over kleine elektrische motoren....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: het dopingfietske van Cancellara

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Dit weet ik al een paar weken Erwin
      't Gaat over kleine elektrische motoren....
      En wat is uw gedacht daarvan Theo ?
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #4
        Re: het dopingfietske van Cancellara

        Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
        En wat is uw gedacht daarvan Theo ?
        Dat het terrein verlegd wordt Erwin...
        In de nabije toekomst zal men het materiaal moeten gaan controleren op "doping"

        De grens van het menselijk vermogen & lichaam is wellicht bereikt.

        De pakkans is groot en het verlies aan imago en centen ook.

        Maar toch blijft het mogelijk om op een rechtmatige wijze dingen te verwezenlijken.
        Denk maar aan die werkloze Engelsman die zelf een fiets in elkaar knutselt en daarmee
        het uurrecord breekt.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: het dopingfietske van Cancellara

          Ik vraag me alleen af waarom ze er zolang mee gewacht hebben. Met zo'n fietsje in elkaar
          te knutselen, bedoel ik. Ze liegen en bedriegen al zolang de wielersport bestaat. Zelfs in
          den beginnne, toen men zwoegend over een lomp, te groot stuur tegen de elementen vocht,
          gingen sommige al gewoon met de trein.

          Comment


          • #6
            Re: het dopingfietske van Cancellara

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Ik vraag me alleen af waarom ze er zolang mee gewacht hebben. Met zo'n fietsje in elkaar
            te knutselen, bedoel ik.
            Tjah, de technologie moet er klaar voor zijn hé. Het is nog maar sinds enkele jaren dat de accutechnologie, de borstelloze motors incl. de electronische sturing ervan compact, sterk en rendementsvol genoeg gemaakt kunnen worden.

            Comment


            • #7
              Re: het dopingfietske van Cancellara

              effe een linkje:

              klik


              't ziet er echt wel verdacht uit als ze het echt zo tonen!
              iedereen weet wel dat fabian een beest is op de fiets en twijfel er neit aan dat het hier gewoon een persoon vizieren is wegens super goed. maar toch je zou ferm gaan nadenken.
              de beelden van fabian zitten ergens halfweg (3min 25), eerste deel is uitleg van cassani.

              en 't schijnt al door meerdere gebruikt te zijn, volgens de bron van cassani toch.
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: het dopingfietske van Cancellara




                Wie heeft heeft Tom Boonen het zelf! Geruild voor overschot aan coke....

                Comment


                • #9
                  Re: het dopingfietske van Cancellara

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                  Wie heeft heeft Tom Boonen het zelf! Geruild voor overschot aan coke....

                  Dit is echt een valse beschuldiging

                  Maar op de Roubaix-beelden, is duidelijk te zien dat hij ineens 5à10 per uur sneller gaat dan de rest. En dit zonder te demarreren. Hij blijft gewoon rustig in het zadel zitten. Dit is op zijn minst "verdacht" !
                  Zo ook in Geraardsbergen, daar is het net of hij door een windhoos wordt meegezogen.

                  Het is toch wel toeval dat dit systeem zijn oorsprong vindt in Zwitserland en van waar is Fabian afkomstig? Inderdaad, ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: het dopingfietske van Cancellara

                    Gustaaf Costers, uit Evere.

                    Toevallig? Of niet.

                    Comment


                    • #11
                      Re: het dopingfietske van Cancellara

                      Het lijkt inderdaad aan de beelden te zien dat er wat "aan de hand" was.
                      Zo een versnelling en steeds blijven zitten
                      Straks gaan het misschien zover dat ze bij een beklimming uit de bocht gaan

                      Ik was steeds een fan van de Fabian, maar nu...hmmm
                      Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                      iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                      Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                      Comment


                      • #12
                        Re: het dopingfietske van Cancellara

                        Wel grappig: eerst wordt in een paar kranten vermeld dat er een mechanische doping bestaat. Tijdje later wordt ineens Cancellara vernoemd (niet formeel beschuldigd!) in dat filmpje van de RaiUno. En dan nog een dag of wat later neemt iedereen voor waar aan dat hij mechanische doping gebruikt op zijn fiets - zonder één enkel hard bewijs.

                        Niet vergeten dat bij het apparaat van Gruber Assist een wel heel erg opvallende accu heeft. Ik denk niet dat accu-technologie al zover een accu die een renner voor 10 à 15 km zoveel extra vermogen geeft, al in een koersfietsframe past...

                        Comment


                        • #13
                          Re: het dopingfietske van Cancellara

                          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

                          iedereen weet wel dat fabian een beest is op de fiets en twijfel er neit aan dat het hier gewoon een persoon vizieren is wegens super goed. maar toch je zou ferm gaan nadenken.
                          Wie zegt niet dat Tom Boonen al Super goed was in de Ronde van Vlaanderen. De anderen konden hem toen ook niet volgen en waren die anderen dan zo slecht?
                          Als je dan de link naar Cancelara trekt.... zou die "super-super" goed moeten geweest zijn. Maar bestaat dat wel; "super-super goed".
                          Michel van één heeft al vaker renners opgehemeld als super super goed ..... Een tijd(je) later stonden deze renners in de krant om een andere reden
                          Last edited by vinstermik; 31 mei 2010, 18:16.

                          Comment


                          • #14
                            Re: het dopingfietske van Cancellara

                            Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                            Niet vergeten dat bij het apparaat van Gruber Assist een wel heel erg opvallende accu heeft. Ik denk niet dat accu-technologie al zover een accu die een renner voor 10 à 15 km zoveel extra vermogen geeft, al in een koersfietsframe past...
                            Als je de sommen ziet die renners aan dopingdokter Fuentes betaalden dan kunnen ze met dergelijke budgetten ook wel wat technologie ontwikkelen zeker? Goede zaak, hoor. Op die manier hebben wij er tenminste ook iets aan. Ik wil wel zo'n motortje in mijn mountainbikekader
                            Wat die accu betreft; ze maken ze in alle formaten en vormen. Zelfs al krijgt Cancellara maar 2 minuten 200W extra, dan nog is dat ruim voldoende om het verschil te maken.

                            Comment


                            • #15
                              Re: het dopingfietske van Cancellara

                              Nu ja, met of zonder doping, ik geniet van de koers

                              Comment

                              Working...
                              X