Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterdispenser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterdispenser

    In de Belgische Aldi's verkopen ze woensdag een waterdispenser voor een goeie 50 euro.

    Primo: compact design voor gebruik in de keuken, badkamer, kantoor, enz., geschikt voor alle waterflessen van 0,33 liter tot 20 liter, kraantjeswater of andere dranken zoals fruitsap, open roestvrijstalen watertank, antibacteriële kunststof, voor drank op kamertemperatuur of koud water

    3 jaar garantie
    incl. 0,05 EUR Recupel


    Zou dit iets zijn. Iemand die al zoiets heeft? Hoeveel verbruikt zo een ding eigenlijk. Hoelang blijft het water koud bv. als je dat zou afzetten?

    Zijn er andere merken, want ik vind eigenlijk geen soortgelijke systemen terug (behalve dan de grote waterverdelers die je vaak in bedrijven ziet).
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Waterdispenser

    Kijk eens in de Apple catalogus. Zoiets kan ongetwijfeld in een Mac ingebouwd worden.
    Twee vliegen in één klap.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Waterdispenser

      Ik heb de vorige die Aldi verkocht, zeer tevreden over, verbruik..... geen flauw idee, en het water is echt koud, geloof me maar....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X