Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-press

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-press

    .











    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: X-press

    mooi beeld, al zie ik de onderlinge cohesie niet zo.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: X-press

      Je probeert duidelijk iets te vertellen met deze opname maar snap het verband ook niet, iets wat deze foto precies en spijtig genoeg wel nodig heeft. Misschien schiet mijn geheugen hier even tekort
      grt.hogteneer
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: X-press

        Meestal wil ik niet zelf niet veel vertellen met mijn foto's. Meestal wil ik gewoon een mooie foto laten zien (waar je dan eventueel zelf een verhaal bij kan kiezen).
        Maar deze heeft misschien meer duiding nodig.
        Deze is getrokken in een verlaten drukkerij. De poster is er waarschijnlijk opgehangen door de vroegere werknemers als versiering. Voor mij is de combinatie tussen de kist met oud materiaal en de oude muur met die oude poster een mooi geheel.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: X-press

          Mooi beeld. Aan de afwezigheid van magenta in de poster kun je zien dat die er al heel lang hangt. De kleur is vertrokken met de drukkers.

          Comment


          • #6
            Re: X-press

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Meestal wil ik niet zelf niet veel vertellen met mijn foto's. Meestal wil ik gewoon een mooie foto laten zien (waar je dan eventueel zelf een verhaal bij kan kiezen).
            Maar deze heeft misschien meer duiding nodig.
            Deze is getrokken in een verlaten drukkerij. De poster is er waarschijnlijk opgehangen door de vroegere werknemers als versiering. Voor mij is de combinatie tussen de kist met oud materiaal en de oude muur met die oude poster een mooi geheel.
            Honderd procent gelijk, een foto moet uit zichzelf spreken en de kijker kan er mee in dialoog gaan Hier viel ik nu over mijn eigen gedachten (komt zelden voor). Ik stel dan altijd liever de vraag aan de auteur dan een domme of onzinnige reactie te geven. Deze heb je correct beantwoordt waarvoor oprechte dank.
            Je hebt dit tafereel goed opgemerkt en je hebt er een mooie compo van gemaakt, vooral de bijna één kleurtonatie geeft iets speciaals
            grt.hogteneer
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X