Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

café noir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • café noir

    Heb geprobeerd om een extreem koude, bedreigende en bizarre sfeer te creëren.
    Zal zeker voor velen er ver over zijn en discussies uitlokken maar op een andere site is die zeer goed onthaald.
    Op BD afwachten dus...


  • #2
    Re: café noir

    de gezichten net effe tè voor mij.
    toch heel mooi gedaan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: café noir

      kzie die ijsstorm zo tegen de ramen blazen!
      de gezichten vind ik goed, alleen dat van de rechtopstaande dame is voor mij iets 'te'

      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: café noir

        Hopper meets Ensor.

        Comment


        • #5
          Re: café noir

          lijkt me een beeld juist voor alles weggevaagd wordt door een atoombom

          echt goe gedaan weer ene die er goed ingaat bij mij.



          als je zo doorgaat kan je tegen het eind van het jaar een tentoonstelling op poten zetten
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: café noir

            Ik ken die andere site.

            Ik merk wel dat de creatieve en abstracte foto's hier moeilijk ontvangen worden. Het lijkt erop dat het hier erg traditioneel is Tijd voor verandering zou ik zeggen.

            Je weet dat ik je foto's op IC heel erg waardeer. Deze vind ik ietsje minder als ik heel eerlijk moet zijn. Of laat ik het zo zeggen: ik heb betere van jou gezien om maar even met een cliche in huis te vallen.
            If it doesn't kill you, it makes you stronger.

            Comment


            • #7
              Re: café noir

              Vind je intro SUBLIEM Vind je weergave fantastisch Vind de opmerking over de recht opstaande persoon toch een beetje terecht, anders kreeg je van mij een
              Maar dan van MIJ hé Gils
              Grt.hogteneer
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: café noir

                Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk bericht
                Ik ken die andere site.

                Ik merk wel dat de creatieve en abstracte foto's hier moeilijk ontvangen worden. Het lijkt erop dat het hier erg traditioneel is Tijd voor verandering zou ik zeggen.

                Je weet dat ik je foto's op IC heel erg waardeer. Deze vind ik ietsje minder als ik heel eerlijk moet zijn. Of laat ik het zo zeggen: ik heb betere van jou gezien om maar even met een cliche in huis te vallen.
                Heb er inderdaad al veel betere gemaakt... maar het is niet gemakkelijk om steeds creatief te zijn en iets nieuws te bedenken.
                Dan maar een bom... en die rechtopstaande dame stond er het dichtst bij...
                In elk geval tracht ik op BD wat vaste voet te krijgen in het abstract werk.
                Misschien kan ik anderen wat warm maken voor wat 'raar' of 'eigenaardig' werk dat niet altijd conventioneel is of perfect maar aangenaam aanvoelt of boeiend genoeg is om naar te kijken...
                Bedankt voor je interventie en commentaar.
                Groet.
                Gils

                Comment


                • #9
                  Re: café noir

                  Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
                  Vind je intro SUBLIEM Vind je weergave fantastisch Vind de opmerking over de recht opstaande persoon toch een beetje terecht, anders kreeg je van mij een
                  Maar dan van MIJ hé Gils
                  Grt.hogteneer
                  Ben vereerd van zoveel lof te krijgen van jou.
                  Met verve aanvaard.
                  Groet.
                  Gils

                  Comment


                  • #10
                    Re: café noir

                    Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                    In elk geval tracht ik op BD wat vaste voet te krijgen in het abstract werk. Misschien kan ik anderen wat warm maken voor wat 'raar' of 'eigenaardig' werk dat niet altijd conventioneel is of perfect maar aangenaam aanvoelt of boeiend genoeg is om naar te kijken...
                    Nou, dan ben je nu in ieder geval voorzien van een medestander
                    En het beroemde gezegde: Als er 1 schaap over dam is, volgen er meer.......
                    Dus dat komt wel goed op BD.
                    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                    Comment

                    Working...
                    X