Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website probleem in Internet Explorer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website probleem in Internet Explorer.

    Heb dus een websitetje gemaakt met een beetje Jquery erin (werkt perfect in Firefox, chrome en safari) en in internet explorer doet hij zeer moeilijk, bij mij blijft IE zelfs hangen (reageert niet).

    Ik zie zelf mijn afbeeldingen niet (alleen een 1 pixel groot lang streep voor elke afbeelding)

    Heb al wat gezocht op internet meer zo een expert ben ik nu ook weer niet.

    Dit is mn website: klik

    Ik zou graag hebben dat deze in IE werkt want veel mensen gebruiken deze browser nog.

    mvg
    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
    www.moosedesign.be

    flickr

  • #2
    Re: Website probleem in Internet Explorer.

    Ik zit op mac, dus ik kan het niet snel even testen, maar weet je toevallig welke versies van IE het probleem hebben?

    Verder wel een erg nette site. Als enige opmerking heb ik zo dat de achtergrond van de hoofding meescrolt met de foto's rechts, maar dat kan aan mijn persoonlijke voorkeur liggen en de bedoeling zijn.
    Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

    Comment


    • #3
      Re: Website probleem in Internet Explorer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
      Ik zit op mac, dus ik kan het niet snel even testen, maar weet je toevallig welke versies van IE het probleem hebben?

      Verder wel een erg nette site. Als enige opmerking heb ik zo dat de achtergrond van de hoofding meescrolt met de foto's rechts, maar dat kan aan mijn persoonlijke voorkeur liggen en de bedoeling zijn.
      Ja heb ook ene mac maar gisteren getest op de pc van mijn vriendin (internet explorer 8) en daar had k het probleem, maar ik ga ervanuit dat het bij alle versies is .

      De achtergrond hebk effe over getwijfeld en vond het mooier zo
      Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
      www.moosedesign.be

      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Website probleem in Internet Explorer.

        Volgens mij zit je met een css probleem, in IE7 trekt het ook op niets

        je 'container', 'header' en 'content' div's kloppen niet helemaal volgens mij, daarom loopt alles in het honderd in IE.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Website probleem in Internet Explorer.

          Heb het probleem gevonden, mijn afbeelding hoogte stond op "auto" en dat heeft internet explorer precies niet zo graag . Dus alles de exacte grootte gegeven.
          Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
          www.moosedesign.be

          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Website probleem in Internet Explorer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
            Heb het probleem gevonden, mijn afbeelding hoogte stond op "auto" en dat heeft internet explorer precies niet zo graag . Dus alles de exacte grootte gegeven.
            Werkt hier (en nu) via IE perfect.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment

            Working...
            X